خبرهای داغ:
ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه جدید بندرگز با حضور مسوولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۶۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه بندرگز با حضور مسئولین شهرستان و جانشین سپاه نینوا استان گلستان  برگزار شد .

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین  سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان اشاره کرد و گفت : ریشه تمام انقلاب های جهان مادی و دنیوی بود در حالی که انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دین و اسلام پایه ریزی شده است.

وی افزود : در زمانی که هر کشوری برای ایستادن بر روی پای خود باید به بلوک شرق یا غرب تکیه میداد ، انقلاب اسلامی ایران توسط مردم و با شعارهای نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی و با همت مردم با وجود تمام هجمه های موجود رو پای خود ایستاد.

جانشین سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه باید نگاه ها به درون کشور دوخته شود تصریح کرد: امام (ره) فرهنگ ما میتوانیم را در انقلاب اسلامی نهادینه کرد و امروزه برخی با نگاه به بیرون و کم توجهی به استعداد و توانایی های جوانان این کشور به ملت خیانت می کنند.

حسینی خاطرنشان کرد : ایران طبق آمارهای جهانی در قدرت نفوذ سیاسی ، ائتلاف سازی ، نظامی و اقتصادی جزء 7 کشور برتر جهان است ، در حوزه نانو و علم مولکولی در سال 2018 رتبه 4 جهان را داشته ، در حوزه هوا و فضا  و .... ایران جزو کشورهای برتر جهان محسوب می شود .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 90 دانشگاه در استان گلستان دایر است یادآور شد: قبل از انقلاب 3 مرکز علمی در استان توسط مسئولین پرتقالی اداره می شد که اگر این مسئولین به مرخصی می رفتند درها را بسته و به کسی اجازه ورود نمی دادند.

جانشین سپاه نینوا در پایان متذکر شد: قبل از انقلاب طبیبان ایران اکثرا هندی ، پاکستانی و... بودند در صورتی که امروز نیز در همین دانشگاه علوم پزشگی گلستان دانشجویان خارجی کسب علم میکنند و اینها همه رشد علمی بوده که به برکت انقلاب به وجود آمده است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ وحید فخرالدین قدردانی و سرهنگ سیدعلی حسینی جانشین سابق سپاه گنبد به فرماندهی سپاه بندرگز منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها