خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه این انقلاب اسلامی برای برقراری ارزش‌ها بود، نه اینکه بنام جشن انقلاب ضد ارزش ترویج شود گفت: از قرار اطلاع به عنوان جشنواره فیلم عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تاسف است.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۷۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از قم، آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به ورود به چهل و یکمین سال انقلاب فرمودند: باید قدردان انقلاب باشیم این انقلاب خدمات فراوانی کرده، از عمران گرفته تا عرصه بین‌المللی، ما فراموش نمی‌کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، فراموش نمی‌کنیم دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتند، اما امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: ما برای اسلحه از غرب التماس می‌کردیم، اما امروز موشک نقطه زن داریم. در بحث نانو و سلول بنیادین و هسته‌ای این همه پیشرفت کردیم که همه با خودباوری جوانان این کشور حاصل شد. از نظر عمرانی اکثر روستا‌ها امکانات وجود دارد البته هنوز به آن نظر مطلوب نرسیدیم که باید تلاش شود.

این مرجع تقلید با اشاره به بعضی از برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب تاکید کرد: باید این ایام را گرامیداشت، اما توجه داشته باشیم این انقلاب اسلامی برای برقراری ارزش‌ها بود، نه اینکه بنام جشن انقلاب ضد ارزش ترویج شود. از قرار اطلاع به عنوان جشنواره فیلم عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تاسف است.

وی وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانست و تصریح کرد: این مردم جان دادند، خون دادند، چرا باید در رنج باشند، تاکی باید رنج بکشند چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید چرا مدیریت ضعیف است، چرا عده‌ای با کم‌کاری خودشان، مردم را نسبت نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: بروید به این مردم به قشر ضعیف خدمت کنید به داد مردم برسید با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود؛ این تبعیض‌ها را بردارید.
ارسال نظرات