نباید کاستی‌ها و عملکرد برخی از کارگزاران سیاسی نظام را که وضعیت چالش‌سازی را به وجود آورد‌اند را به نظام بسط دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۸۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمود هاشمی امروز در اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در مجتمع آموزشی امامت مشهد مقدس اظهار کرد: اولین جلسه مسئولان کانون‌های بسیج اساتید را به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب و نقش دانشگاه در طلیعه نوین اسلامی برگزار کردیم. چهلمین سال، سال بعثت انقلاب نیز هست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان بیان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و معمولا چهل سالگی، بلوغ یک انقلاب نیز محسوب می‌شود و با توجه به بعد زمانی، عملکرد و کارنامه انقلاب و نظام مورد قضاوت همگان قرار می‌گیرد.

هاشمی با بیان اینکه امروز انقلاب در اوج اقتدار و شکوفایی حرکت خود را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: انقلاب ۲۵۰۰ سال استبداد را در هم شکسته و امامت جمهوری اسلامی ایران در عصر سقوط دولت‌های وابسته استکبار در منطقه نشان از کارآمدی انقلاب دارد. ما در ۴۰ سال گذشته از گردنه‌های دشوار عبور کردیم و مقصد انقلاب امام (ره) نیز همین بود که دین خدا حاکم و طاغوت‌ها برچیده شوند. امروز استکبار به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب است و قصد دارد که دستاورد‌های انقلاب را نادیده بگیرد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید دانشگاه آزاد برای تبیین کارنامه و دستاورد‌های انقلاب این اجلاس را تشکیل داده و دانشگاه آزاد یکی از صد‌ها دستاورد انقلاب است که به برکت حاکم شدن تفکر انقلابی در دانشگاه این اجلاس و سیر خط انقلاب در آن پیگیری می‌شود. مسیر دانشگاه آزاد در مسیر هموارتری با انقلاب قرار گفته است.

وی با اشاره به اینکه بین عملکرد مسئولان و نظام تفاوت وجود دارد، تصریح کرد: نباید کاستی‌ها و عملکرد برخی از کارگزاران سیاسی نظام را که وضعیت چالش‌سازی را به وجود آورد‌اند را به نظام بسط دهیم. مقام معظم رهبری نیز همین نظر را دارند. با توجه به تحول دانشگاه و بسیج، نگاه هر دو نهاد انقلابی، حل مسائل و مشکلات کشور و جامعه است.

هاشمی ادامه داد: در این وضعیت از استادان دانشگاه آزاد انتظار می‌رود. اگر استادان دانشگاه آزاد برای حل مسائل کشور چاره نکنند، ممکن است رئیس جمهور نزد مقام معظم رهبری برود و بگوید که ما نمی‌توانیم تولید کنیم، بنابراین باید مذاکره کنیم و بعد نیز وزرا این کار را انجام دهند، بنابراین ما باید پای کار بیاییم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: ان شالله ملت ۴۰ سالگی انقلاب را در ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته برگزار و آمریکا و استکبار در حال افول را بیش از پیش مایوس خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها