خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

اجرای 110عنوان برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان درمیان

ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از اجرای 110عنوان برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان خبر داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین قدرت های منطقه محسوب می شود که هیچ کشوری حتی قدرت های پوشالی غربی هم نمی توانند ادعا کنند در ساختار سیاسی ایران اسلامی تاثیرگذارند و کوچکترین دخالتی دارند.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۸۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تأسی به معارف ناب اسلامی، وحدت کلمه مردم ایران و همچنین رهبری امامین انقلاب، در چهار دهه گذشته با وجود تمام دشمنی ها و محدودیت های ایجاد شده از طرف قدرت های استکباری،‌ امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

وی عنوان کرد: اساساً منطق انقلاب اسلامی باز کننده جاده پیشرفت ایران در همه عرصه ها بوده و الهام بخش آینده ای روشن و امید بخش برای همه ملت های مظلوم و ستمدیده است.

وی بیان داشت: فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد. هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان افزود: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.

فاطمی نسب با بیان اینکه دشمن از طریق ایجاد شبهات مختلف سعی دارد تا دستاورد های انقلاب اسلامی را نزد افکار عمومی تضعیف نماید افزود: دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، موضوعی است که جای هیچ شک و تردیدی در آن نیست. در واقع، با نگاه به وضعیت گذشته و حال کشور، به راحتی می‌توان معجزه‌ی انقلاب اسلامی در شکوفایی و سازندگی کشور را مشاهده کرد.

سرگرد فاطمی نسب خاطرنشان کرد: یک نمونه از عرصه هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجه برای ایران اسلامی به همراه داشته، ‌حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و همچنین عزت و اقتدار است که ایران اسلامی به برکت مجاهدت امام راحل(ره) و شهدا  بدست آورده است.

وی ادامه داد: امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ‌به لحاظ میزان نفوذ و اثرگذاری، جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین قدرت های منطقه محسوب می شود که هیچ کشوری حتی قدرت های پوشالی غربی  هم نمی توانند ادعا کنند در ساختار سیاسی ایران اسلامی تاثیرگذارند و کوچکترین دخالتی دارند. این مهم دارای دستاوردهای گوناگونی است که نشان می دهد منطق کلی جمهوری اسلامی ایران برای حضور منطقه ای در طول 40 سال گذشته مبنای درستی داشته است.

سرگرد فاطمی نسب از اجرای   110عنوان برنامه در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: برگزاری مراسم ورود حضرت امام خمینی (ره)، یادواره های شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه، برگزاری نهضت روشنگری با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اعزام گروه جهادی، میز خدمت، برگزاری محافل انس با قران کریم ، ایستگاه صلواتی ، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و... از برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها