مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود گفت: اتحاد و همدلی تحت ولایت فقیه سبب شکست توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۹۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی با موضوع انقلاب و دستاورد‌های آن که به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی آن نرسیدن به این مرحله بوده است اظهار کرد: دشمنان ما تمام تلاش خود را در چند سال اخیر به کار بستند تا ما به چهل سالگی و تکامل نرسیم، اما توطئه‌های آنان با بصیرت و حضور مردم در حال خنثی شدن است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد‌های فراوانی در ابعاد مادی و معنوی و در عرصه‌های مختلف داشته گفت: انقلاب اسلامی در زمانی که عالم غرق در ظلمت بود مانند یک‌نور منفجر شد و جهان را تحت الشعاع خود قرار داد و شرق و غرب عالم را تحت تاثیر قرار داد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه شاهرود با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با تمام تهدیدات و تحریم‌ها با اقتدار ایستاده است بیان کرد: ایستادگی ملت و رهبری و اتحاد در راستای اسلام سبب شد که ما امروز به این جایگاه برسیم و ناسپاسی است که اگر به علت برخی مشکلات که ریشه در غفلت مسئولین و مردم دارد ما انقلاب را زیر سوال ببریم.
وی با تاکید بر اینکه امروز ما نیاز به اتحاد و همدلی در تبعیت از ولایت داریم گفت: منویات رهبر انقلاب امروز چراغ راه مردم و مسئولین است و باید با تبعات از این رهنمود‌ها در برابر طوفان حوادث ایستادگی کرد و تمدن اسلامی را محقق و زمینه ساز ظهور شویم.
سلیمانی با تاکید بر توجه به خانواده و بنیان‌های اساسی آن عنوان کرد: بانوان امروز در سنگر مقدم دفاع از ارزش‌ها در کانون خانواده هستند و باید مانند چهل سال گذشته یا تمام قدرت در برابر توطئه‌های نرم دشمن ایستادگی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها