خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

دستاورد‌های انقلاب ترویج داده شود

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۱۰۵۶۰۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر، سرهنگ حسن ذوالفقاری درآستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درجمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر اظهار کرد: پیشرفت علمی کشور با رژیم گذشته قابل مقایسه نیست پرورش این استعداد‌ها به برکت انقلاب اسلامی رخ داده است.
وی در ادامه گفت: یکی از بزرگترین خدمات انقلاب به کشور خدمت علمی است که این فعالیت‌ها ستودنی است وموجب خشم دشمن شده است.
ذوالفقاری افزود: اکنون از نظر صنایع نظامی در موقعیتی قرار گرفته ایم که بزرگترین قدرت منطقه شناخته شده ایم و در بحث توجه به علم و سواد آموزی از مهمترین اولویت‌های انقلاب بود و توجه امام (ره) در دوران انقلاب به تاسیس نهضت سوادآموزی نشان از توجه جمهوری اسلامی ایران به مقوله رشد علم وسوادآموزی درجامعه بوده است.
وی اضافه کرد: ۱۵ درصد از بانوان کشور در سال ۵۷ دارای سواد بودند که این مقدار درسر شماری سال ۹۵ به ۷۸ درصد ارتقا پیدا کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر خاطر نشان کرد: امروز این امنیت، آرامش، اقتدار وهمه دستاورد‌های مادی ومعنوی رامدیون رشادت جانبازان، رزمندگان وجانفشانی شهیدان هستیم.
وی با اشاره به اینکه بیشترقشر جامعه جوانان ونوجوانانی هستند که روز‌های سخت اول انقلاب را درک نکردند، اما این دهه ۴۰ سالگی انقلاب بهترین فرصت برای معرفی دستاورد‌های انقلاب به جوانان ونوجوانان است.
وی همچنین گفت:دهه فجر بر گ. افتخار آمیزانقلاب اسلامی ایران است که باید در زمینه انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان با جدیت بیشتری به کار گیریم تا جوان با ارزش‌های آن وآرمان‌های انقلاب وامام راحل وشهدا بیشتر آشنا شود.
ذوالفقاری گفت:موفقیت‌های پس از انقلاب برای ملت ایران نعمتی بزرگ است وباید قدر دان آن باشیم ودستاورد‌های انقلاب را بهتر وبیشتر برای جامعه تبیین کنیم چرا که پس از گذراندن فراز ونشیب‌های بسیار در حال حاضر مردم با بصیرت افزایی دشمن شناس ودوست شناس شده اند.
وی با تاکید براینکه باید همواره روحیه صبوری وشکوری جامعه راتقویت وحفظ کنیم اظهار کرد:ما باید نعمت‌ها راشناخته وقدر دان آن‌ها باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهربا اشاره به اینکه رشادت‌ها ومبارزات مردم در زمان پهلوی هرگز فراموش نمی‌شود گفت: این روز‌ها فرصتی است تا بتوانیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران راتبیین کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها