حجت الاسلام اکبر قنبری با بیان اینکه دشمن به وفور اعلام نموده است که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی ایران، چهل سالگی خود را ببیند گفت: با وجود طراحی و عملیاتی سازی انواع توطئه‌های براندازانه بر علیه ایران اسلامی، دشمن هنوز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۳۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه در گفتگو با  بسیج  با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم‌الله ۲۲ بهمن، پاسداشت آرمان‌های اسلامی، اعتقادات دینی و گرامیداشت شهدایی است که برای برقراری نظام اسلامی و الهی خون خود را در این راه نثار کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان زرندیه در پاسخ به این سوال که وظیفه امروز مسئولین در قبال انقلاب اسلامی چیست؟ تصریح کرد: وظیفه تک تک ماست تا ثمرات و برکات نظام را که برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران در این ۴۰ سال ایجاد شده است را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم.
حجت الاسلام اکبر قنبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بر اساس فرهنگ شهادت و ایثار بنا شده است، گفت: دشمن از این مسیر سیلی خورده است و برای از بین بردن این فرهنگ تلاش می‌کند و نقشه می‌کشد، اما اگر مردم را همراه داشته باشیم و به آن‌ها نقش دهیم، هیچ کدام از توطئه‌های دشمنان گزندی را به انقلاب اسلامی وارد نخواهند کرد.
اکبر قنبری خاطرنشان کرد: وظیفه تک تک مسئولان است تا با تلاش‌های خود مشکلات اقتصادی بوجود آمده را با اتخاذ تصمیمات صحیح مرتفع نمایند؛ تا دست آویز و بهانه‌ای به دشمن برای سوء استفاده بر علیه کشور پیدا نکنند.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به وفور اعلام نموده است که نباید بگذاریم انقلاب اسلامی ایران، چهل سالگی خود را ببیند گفت: با وجود طراحی و عملیاتی سازی انواع توطئه‌های براندازانه بر علیه ایران اسلامی، دشمن هنوز نتوانسته به اهداف خود دست یابد و این یکی از نقاط قوت و ثمربخشی نظام اسلامی ایران است که در چهل سالگی آن باید این توطئه‌های مکرر بیان شود و حقانیت و قوت و استقامت نظام نشان داده شود.

ارسال نظرات