فرمانده سپاه ناحیه خاتم در استانه ایام الله دهه مبارک فجر از اجرای بیش از ۷۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۴۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در استانه ایام الله دهه مبارک فجر فرمانده سپاه ناحیه خاتم برنامه‌های گرامیداشت این دهه را تشریح کرد.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا( س)  را تسلیت گفت.
وی در ادامه با اشاره به سالروز تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و پیروزی شکوهمند این انقلاب، ایام الله دهه فجر را به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ این کشور عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه با اشاره به گوشه‌ای از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف، علمی، سازندگی، دفاعی، اموزشی و... چهل سال ایستادگی و مقاومت این انقلاب در برابر دشمنان را یک امر بسیار مهم بر شمرد و خاطر نشان کرد: دشمن در طول این چهل سال به شیوه‌های مختلف در صدد سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت این انقلاب بوده و هست و امروز که در استانه چله انقلاب قرار داریم دشمنان مایوس‌تر از گذشته بر عزم و اراده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پی برده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه این انقلاب متعلق به همه احاد مردم است خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی در حال صادر شدن به سراسر جهان است و باید دستاورد‌های عظیم این انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید منتقل شود.
وی در ادامه برگزاری رژه موتوری، گلباران تمثال حضرت امام رحمه الله علیه، برگزاری اردو‌های جهادی، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری کرسی‌های تلاوت، یادوراه شهدا، دیدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شهرستان خاتم عنوان کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات