در آستانه ایام الله دهه فجر، 40 طرح فنی - رسانه ای با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۵۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اقبال عباسی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح 40 طرح فنی و عمرانی صداوسیمای چهارمحال و بختیاری با حضور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی،  گفت: در برخی موارد مسئولان و نمایندگان وعده هایی خلاف واقع به مردم می دهند که منجر به افزایش انتظارات و در نهایت نارضایتی مردم می شود.

افزود: انتظار می رود مسئولان و نمایندگان ضمن تلاش برای تحقق مطالبات بحق و خواسته های مردم از ایجاد انتظاراتی که توان تحقق آن وجود ندارد، خودداری کنند.

وی ادامه داد: برخی گلایه مندی های مردم قابل تامل است و باید در راستای رفع این کاستی ها و مشکلات بیش از پیش تلاش کرد اما با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی و بین المللی باید همه ارکان و بخش های مختلف کشور با همکاری لازم برای بهبود شرایط هم افزایی کنند.

عباسی تصریح کرد: بی شک دولت به تنهایی قادر نیست مشکلات و کاستی های موجود را برطرف کند و این موضوع می طلبد تا بنیادهای خیریه دولت را در این زمینه یاری دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و گفت: 90 درصد زیرساخت های شکل گرفته در استان در طول 40 سال گذشته انجام گرفته و این موضوع با توجه به عمق محرومیت استان در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک دستاورد بزرگ است.

عباسی افزود: همچنین در طول 6 سال گذشته بیش از 3 هزار طرح با اعتباری بالغ بر 7100 میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال نیز 346 طرح با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 730 میلیارد ریال در استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 36 طرح با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال آغاز می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری، رمز عبور از مشکلات را همراهی دولت و ملت دانست و گفت: با کنار هم قرار گرفتن و همدلی و هم افزایی می توانیم از گردنه های سخت پیش رو نیز به سلامت عبور کنیم.

در حاشیه این برنامه تفاهم نامه ای بین استانداری و صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری منعقد شد. این تفاهم نامه با موضوع مشارکت در تکمیل پوشش شبکه های تلوزیونی دیجیتال روستاهای سطح استان برای تکمیل پوشش دیجیتالی به مبلغ 124 میلیارد ریال است که 50 درصد آن از سوی صدا و سیما و 50 درصد اعتبار آن از سوی استانداری تامین می شود.

گفتنی است؛ افتتاح واحد سیار، افتتاح استودیو پخش، بازسازی و نوسازی ساختمان های پذیرش، بهره برداری از فیبرنوری دوم مرکز، نصب دکل جدید ایستگاه تلویزیون کارخانه قند و 26 ایستگاه تلوزیونی دیجیتال در شهرستانهای بن، بروجن، فارسان، لردگان و کوهرنگ از جمله طرح های صدا و سیمای مرکز استان است که بصورت متمرکز در این آئین بهره برداری شد.

ارسال نظرات