سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: تاسی از شخصیت‌های بزرگ عالم اسلام همچون فاطمه زهرا (س) می‌تواند از بسیاری از مشکلات اجتماعی و خانوادگی جلوگیری کند که متاسفانه این مهم مورد غفلت واقع شده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۸۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود در حال حاضر مردم با مسائل مادی و روزمره درگیر هستند که تاسی از اهل بیت(ع) راهکاری مناسب برای خلاصی از مشکلات و درگیری‌های خانوادگی و اجتماعی به شمار می‌رود.

وی زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) را مصداق بارزی از سبک زندگی الهی و دینی دانست و تصریح کرد: تاسی از شخصیت‌های بزرگ عالم اسلام همچون فاطمه زهرا(س) می‌تواند از بسیاری از مشکلات اجتماعی و خانوادگی جلوگیری کند که متاسفانه این مهم مورد غفلت واقع شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل پیروی از الگوی شایسته و مناسب و برنامه‌ریزی را زمینه‌ساز سعادت دنیوی و اخروی برشمرد و افزود: باید تلاش شود تا الگوهایی چون حضرت زهرا(س) و سبک زندگی آنها برای همگان وبه ویژه نسل حاضر و آینده انقلاب نهادینه‌سازی شود چرا که سبک زندگی فاطمی همه‌گیر بوده و از تربیت فرزند تا همسرداری و نیز فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی را در بر دارد.

نوری بیان کرد: سبک زندگی دینی و توحیدی زمینه برای سعادت دنیوی و اخروی را فراهم می‌آورد که حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه تمام بندگی و عبودیت خداوند و زندگی دینی بوده و باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی در جامعه اشاعه یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل عبودیت به درگاه الهی را شاخصه اصلی زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و بیان کرد: در حوزه زندگی اجتماعی، خانوادگی و فردی این بانوی دو عالم الگوی کامل زندگی اسلامی بوده به طوری که در تمامی ابعاد براساس منابع اسلامی حضرت زهرا(س) نمادی از زندگی منظم و آراسته و دینی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات