معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پایگاه بسیج بهترین مکان برای انجام کار فرهنگی است و برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه نیازمتد تقویت روحیه انقلابی برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی هستیم تا بتوانیم شاخصه‌های مورد انتظار را به دست آوریم.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۹۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

پایگاه بسیج بهترین مکان برای انجام کار فرهنگی است/کار فرهنگی به مثابه سلاحی در مواجهه با ظلم و نابرابری

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار معین الدین اسدی در بازدید از محل تمرین گروه سرود محله آقاکاظم در اردبیل اظهار داشت: کار فرهنگی به مثابه سلاحی در مواجهه با ظلم و نابرابری است و تاثیر آن در هر زمان و عصری مشهود است و در این زمینه توجه به هنر و هنرمندان در جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز خاکریزهای فرهنگی، هنری و انقلابی حائز اهمیت است و در این زمینه باید جنگ فرهنگی دشمنان را یادآوری کنیم چرا که دشمنان شبانه‌روز در تلاش هستند تا با پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های خود حوزه فرهنگی و علمی کشور را تضعیف کرده و اجازه ندهند تاثیر ملموس هنر در جامعه به وجود آید.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پایگاه بسیج بهترین مکان برای کار فرهنگی است و برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه نیازمتد تقویت روحیه انقلابی برای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های دینی هستیم تا بتوانیم شاخصه‌های مورد انتظار را به دست آوریم.

اسدی تصریح کرد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی با محوریت برنامه‌های معنوی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و در این زمینه توجه به اهمیت جایگاه مسجد و نقش آن در فعالیت‌های فرهنگی باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با مانوس یافت خود با انس و الفت آسیب‌های اجتماعی را از چهره جامعه خود بزداییم.

رسول مجرب سرپرست گروه سرود پایگاه مقاومت شهید حسن جودی نیز در این بازدید بیان کرد: مسجد سنگر انقلاب است و برنامه‌های مختلفی برای تقویت سنگرهای معنوی مد نظر قرار داده شده است که در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و سرود حماسی چهلمین سال انقلاب اسلامی در طول ایام دهه مبارک فجر برای دستگاهها و نهادهای مختلف نیز اجرا می‌شود.

ارسال نظرات