مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل گفت: به همت سپاه حضرت عباس (ع) روند خدمات رسانی بهداشتی و درمانی نیز در مناطق محروم استان تسهیل شده و خانواده‌های مناطق محروم به راحتی می‌توانند در سریع‌ترین زمان و کم‌ترین مسافت تحت پوشش درمانی و بهداشتی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۱۰۵۶۹۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

روند خدمات رسانی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان اردبیل تسهیل شده

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، دکتر محمد نوری در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در بخش هیر، اظهار داشت: طرح امدادی شهدای مدافع حرم و برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف اردبیل با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه استان برگزار می‌شود و در این طرح مراجعه‌کنندگان به صورت رایگان ویزیت و تحت پوشش امکانات درمانی و بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم امسال به صورت مناسب در مناطق مختلف اردبیل برگزار شد و این طرح فرصت بسیار مناسبی بود که خانواده‌های مناطق محروم تحت پوشش قرار گیرند.

محمد نوری افزود: نوع خدمات بهداشتی که در این طرح در بیمارستان صحرایی ارائه می‌شود شامل قلب و عروق،‌ زنان و زایمان اطفال، دندانپزشکی، طب اورژانس و برخی موارد مشابه است.

وی تصریح کرد: افرادی که مراجعه می‌کنند در مرحله نخست ویزیت می‌شوند و اگر مشکل خاصی نداشته باشند به صورت سرپایی درمان شده و دارو برای آنان ارائه می شود در صورت نیاز به خدمات بستری و جراحی به بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی اردبیل بیان کرد: بیش از 14 پزشک در این طرح خدمات ارائه می‌کنند و پزشکان متخصص نیز در این طرح آماده خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی هستند.

دکتر نوری گفت: امروزه به همت سپاه حضرت عباس(ع) روند خدمات رسانی بهداشتی و درمانی نیز در مناطق محروم استان تسهیل شده و خانواده‌های مناطق محروم به راحتی می‌توانند در سریع‌ترین زمان و کم‌ترین مسافت تحت پوشش درمانی و بهداشتی قرار گیرند.

نوری بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل در منطقه هیر بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کرده بود تا مراجعه‌کنندگان را تحت پوشش درمانی و بهداشتی قرار دهند و از روستاهای دورافتاده و محروم هیر خود را به بیمارستان صحرایی رسانده بودند تا تحت درمان و خدمات‌رسانی قرار گیرند که مراجعه‌کنندگان رضایت خوبی از خدمات‌دهی در بیمارستان داشتند.

ارسال نظرات