مسئول سازمان سراج استان البرز از برپایی چهارمین دورهمی فعالان فضای مجازی خبر داد و گفت: این دورهمی با حضور فعالان انقلابی فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « محسن معصومی» از برپایی چهارمین دورهمی فعالان فضای مجازی خبر داد و گفت: این دورهمی با حضور فعالان انقلابی فضای مجازی و رسانه های اجتماعی به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار می شود.

 چهارمین دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی و رسانه های اجتماعی البرز

مسئول سازمان سراج استان البرز افزود: به منظور انسجام برنامه های و فعالیت های تشکیلاتی این دورهی با رویکرد بازنگری به شکل گیری و تداوم جریان انقلاب اسلامی همراه است.

وی هدف از برپایی این دوره را تداوم همکاری میان فعالان فضای مجازی انقلاب خواند و گفت: برپایی این دورهمی ها در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

شکل گیری یک قرارگاه رسانه ای قدرتمند در استان البرز از محورهای اصلی برپایی چهارمین دورهمی فعالان فضای مجازی است که رئیس سازمان سراج استان البرز بر آن تاکید کرد.

گفتنی است، علاقمندان به حضور در آئین دورهمی فعالان انقلابی فضای مجازی و رسانه های اجتماعی البرز می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۳۰۳۳۰۰۶۰۷ به منظور هماهنگی ارسال نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها