مسئول معاونت سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
مسئول معاونت سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طبق اظهارات مقامات آمریکایی تحریم فلج کننده نیست بلکه تحلیل فلج کننده است که در شرایط کنونی مهمترین کار دشمن تحلیل و تصویرسازی غلط از اتفاقات و مشکلات کنونی جامعه است.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خراسان رضوی، دکتر غلامی صبح امروز در دومین روز نخستین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه‌های آزاد در مجتمع آموزشی-فرهنگی امامت برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران پهلوی رئیس جمهور آمریکا و سایر مسئولان تراز اول کشور انگلستان برای انجام امورات اجرایی و انتصابی رژیم ستمشاهی تصمیم گیری می‌کردند، اظهار کرد: محمدرضا شاه برای عوض کردن نخست وزیر کشور با مخالفت رئیس جمهوری آمریکا مواجهه می‌شود که با پرداخت رشوه به همسر کارتر، رئیس جمهور آمریکا با درخواست محمدرضا شاه موافقت می‌کند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی شعار استقلال در ایران محقق شد، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند:« من صدای شکستن استخوان‌های مارکسیست را می‌شنوم» از همین رو حضرت امام خمینی(ره) با شاگردی در مکتب امام صادق(ع) با تصمیمات جدی خود بنابر اغراق مقامات آمریکایی، کشور آمریکا را با بحران برنامه ریزی مواجهه کرده بودند.

مسئول معاونت سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امیرالمومنین علی (ع) در وصف متقین می فرمایند:« خداوند آنقدر در وجود متقین بزرگ است که جایی برای کسی دیگر نمی‌ماند» از همین رو امام خمینی(ره) در سال 42 با اتکا بر خداوند تبارک تعالی علیه رژیم صهیونیستی فریاد می‌زدند با اینکه قدرت نظامی کنونی را کشور ایران نداشته است.

غلامی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا 30 سال بعد از اتمام جنگ نظامی اکنون با دشمن برجام بستیم و همان اتفاق دفاع مقدس به واسطه برجام در قالب جنگ نرم رخ داده است، بیان کرد: طبق اظهارات مقامات آمریکایی تحریم فلج کننده نیست بلکه تحلیل فلج کننده است که مهتمترین کار دشمن همین تحلیل و تصویرسازی غلط دشمن از اتفاقات و مشکلات کنونی جامعه است لذا باید مراقب تصویر سازی دشمنان باشیم.

وی برجام، اف ای تی اف و سی اف تی را تصویر سازی های غلط دشمنان در شرایط کنونی جامعه برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری در اجتماع بسیجیان در ورزشگاه آزادی خطاب به دشمنان فرمودند:« تا من زنده‌ام نمی‌گذارم مسئولان در مقابل آمریکا زانو بزنند».

مسئول معاونت سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به برخی که سوالی مبنی بر اینکه چرا رهبری برای حل مشکلات ورود پیدا نمی‌کنند مطرح می‌کنند، گفت: حقیقتا رهبری برای پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات  جامعه اعضای هیئت دولت را دعوت و با آن‌ها محور مشکلات روز صحبت و اختیارات بسیاری را برای رفع مشکلات به سران قوا محول کردند.

غلامی خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به نفت و ... نجات دهد یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و در صورتی که گزارش عدم وابستگی ایران به نفت به دست ترامپ برسد بدون شک ترامپ از موضع خود کوتاه می‌آید و حرفش را پس می‌گیرد که به واسطه وجود جوانانی همانند شهیدان احمدی روشن، حججی و شهریاری‌ ها انشاءالله به این دستاورد خواهیم رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها