جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی انقلاب اسلامی ظهور کرد نظم ساخته‌ قدرت‌ها لرزید و دومینوی تحولات سیاسی امنیتی اجتماعی فرهنگی و اجتماعی و پیشرفت‌ها شروع شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۵۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سلامی ظهر امروز در نخستین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز امامت مشهد اظهار داشت: بعد از انقلاب صاحب راهبرد و قادر به تولید آرمان‌های بزرگ شدیم و توانستیم از اتکای ژئوپلتیک دشمن خارج شویم.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی ظهور کرد نظم ساخته‌ قدرت‌ها لرزید و دومینوی تحولات سیاسی امنیتی اجتماعی فرهنگی و اجتماعی و پیشرفت‌ها شروع شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: دشمن می‌داند اگر اهداف و ارمان‌ها و ارزش های انقلاب به مدل تبدیل شود قابلیت تکثیر پیدا می کند و هندسه قدرت جهانی را تغییر می دهد.

وی افزود: هنر رئیس جمهور امریکا دشمن کردن متحدان قدیمی خود است و همه کشورها از  و امروز کشور امریکا به انزوا کشیده شده است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد:  امریکایی‌ها  خود یکی از نقاط آسیب و ضعف را فقدان رهبری روحانی و کارزیما معرفی کردند. چیزی که به فضل خدا  کشور ما از آن بهره‌مند است. رهبری به ما هویت، حرکت، انقلاب، افتخار، اقتدار و استقلال بخشید وگرنه ما همان ملت پیشین بودیم.

وی گفت: دشمن هر چه ما را در تنگا قرار داد ولی ما رشد کردیم و امروز دستاوردها انقلاب و نظام اسلامی  را در همه عرصه‌ها شاهد هستیم و به رغم محاصره‌ها و تحریم‌ها و جنگ ها در مسیر پیشرفت هستیم چرا که ظرفیت‌های ما  قوی و اراده‌هایمان محکم است. ما مقاومت می‌کنیم البته نه تحمل فشار در سکون بلکه به  مقاومت با وجود غنا و ظرفیت‌های موجود و این مقاومت برای دشمن زجرآور است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما  باید امروز قوی تر از گذشته  عمل کنیم، ابراز داشت: ما برای بزرگ بودن همه چیز در اختیار داریم و ملت ما همانطور  که تاکنون اعتماد به خدا، ولایت و رهبری و نفس خود داشته پس از این هم به اینده خود نیز باید ایمان داشته باشد.

وی تصریح کرد: تعامل با دشمنان برای ما سعادتی ندارد ما باید در میدان جهاد با دشمن پیروز شویم چرا که دشمن جز به تحقیر و عقب افتادگی ما نمی اندیشد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز در سوریه لشکرهای بزرگی از جهان اسلام شکل گرفته است و یک زمانی بود که فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند اما امروز شاهد هستید که همه نقاط اسرائیل در اتش است.

وی اظهار داشت: چنانچه در روی زمین جنگی آغاز شود طومار اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد و از همین جا به اسرائیل می‌گوییم که آن‌ها به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما نیستند و قبل از اینکه امریکا به کمک آن‌ها بیاید ما اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز در سطح دولت‌ها امریکا دچار زوال قدرت شده است، افزود: این امر به خاطر این است که عقل سیاسی دولتمردان این کشور دچار زوال شده است و ما با وجود فشار‌ها و تحریم‌ها و جنگ‌ها به رشد و بالندگی رسیده‌ایم.

وی بیان داشت: افق تفکر ما شکست نخوردن نیست بلکه رسیدن به پیروزی و تحقیر دشمن و تسلیم کردن آنان است ما باید قله ها را فتح کنیم و دشمن را به زیر بکشانیم. باید ذهن جوانان را با این ارزش‌ها آشنا کنیم تا بدانند که ما زیر چتر دشمن هیچ وقت رشد نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها