در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان برگزار شد

مراسم تقریظ و نقد بر کتاب اردوگاه اطفال با حضور نویسنده

مراسم تقریظ و نقد بر کتاب اردوگاه اطفال توسط نوجوانان و اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با حضور نویسنده کتاب آقای احمد یوسف زاده در محل کانون پررش فکر کودکان و نوجوان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۰۵۷۶۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مراسم تقریظ و نقد بر کتاب اردوگاه اطفال توسط نوجوانان و اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با حضور نویسنده کتاب آقای احمد یوسف زاده در محل کانون پررش فکر کودکان و نوجوان برگزار شد .

یوسف زاده در این مراسم اظهار داشت : انقلاب پدیده خسته ای بود که اتفاق افتاد و این انقلاب دستاوردهای زیادی دارد.

وی افزود : وقتی یک نوجوان مسلمان برداشت صحیح از جهاد و شهادت و ظالم ستیزی دارد واقعاً دشمن نمی تواند نگاه چپی به به کشور ما بیندازد.

نویسنده کتاب اردوگاه اطفال تصریح کرد : ما از شما جوانان ونوجوانان روحیه می گیریم و با این جوانان و نوجوانی که داریم هیچ وقت نظامهای ارزشی کشور فرو نمی ریزد.

یوسف زاده در خصوص تقریظ رهبری بر کتاب اردوگاه اطفال اظهار داشت : باعث افتخار من است که رهبر معظم انقلاب اسلامی کتاب را مطالعه کردند ، کمتر کسی پیدا می شود که به اندازه رهبر کتاب خوانده باشد و این می تواند برای ما  الگو باشد . 

وی خاطر نشان کرد : انگیزه ام از نوشتن این کتاب انتقال ارزشهای دفاع مقدس به دیگران بود من به عنوان نویسنده این کتاب از حقوق خودم می گذرم تا این کتاب به راحتی و با قیمت مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

شایان ذکر است . کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  44 کانون در سراسر استان دارد که در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان 150 کتاب اردوگاه اطفال را خریداری کرده و به اعضای کانون های هدیه داده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار