ایمان سلاح ما در دفاع مقدس بود

عزیز الله بنی طالبی عضو گردان یا زهرا(سلام الله علیها) در دوران دفاع مقدس گفت: ایمان قوی و توکل به خدا رمز پیروزی دوران دفاع مقدس بود و این عامل مهم در پیروزی ما علیه دشمنان اسلام و انقلاب بود.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عزیز الله بنی طالبی در گفت و گو با خبرنگار ما با تسلیت فرا رسیدن شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامی داشت فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دوران جنگ نمونه بارز مقابله با دشمن با دستان خالی از سلاح اما دلهای پر از توکل و ایمان قوی به خداوند بود.

وی با بیان اینکه در سن 15 سالگی در جبهه حق علیه باطل حضور یافته ام، عنوان کرد: یکی از نقاط قوت من برای آنکه با وجود سن کم توانستم به جبهه اعزام شوم، هیکل درشت من بود که اصلا با سنم همخوانی نداشت که این مهم موجب شد تا افرادی که کار اعزام را انجام می دادند به شناسنامه من دقت نکنند و مهر تائید برروی برگه اعزام من نقش ببندد.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در سال 61 به مدت یک سال در دوره آموزشی حضور یافتم سپس با عضویت در گردان یا زهرا(سلام الله علیها) در نخستین عملیات این گردان در سال 62 شرکت کرد.

بنی طالبی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس نشان دهنده قدرت و اراده جوانان ما برای مقاله با دشمن و حفظ و حراست از انقلاب و اسلام بود خاطرنشان کرد: نزدیک به 4 ماه برای انجام عملیات خیبر که نخستین عملیات خاکی آبی بود آموزش دیدیم اما باید گفت که این عملیات و عملیات های دیگر در دوران 8 سال دفاع مقدس با کمترین امکانات انجام گرفت.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن عملیات خیبر نیز حتی قایق های استانداردی برای رسیدن به جزیره مجنون نداشتیم گفت: یکی از خاطرات من در این عملیات هم چپ شدن قایق در طول مسیر بود که افراد به سختی خود را به دیگر قایق ها رساندند.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس با زمان حال از تفاوت ها و شباهت های زیادی دارد اظهار کرد: ما در هر دو زمان در حال نبرد با دشمن هستیم با این تفاوت که در زمان گذشته دشمن در روبه روی ما قرار داشت و ما به راحتی قدرت تشخیص دشمن را داشتیم اما امروزه شناخت دشمن به سختی امکان پذیر است چرا که دشمن از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است.

بنی طالبی عضو گردان یا زهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: امروز متاسفانه در دست هر کودک و نوجوانی گوشی موبایلی وجود دارد که دشمن از طریق همین تکنولوژی اقدام به تغییر ارزشها و اصول های ما کرده است و این مهم می طلبد که ما بیشتر مراقب نوجوانان و جوانان خود باشیم.

وی با بیان اینکه ما با توکل به خدا، ایمان قوی، اراده محکم، خلوص نیت، پیروی از امام و رهبری و ... توانستیم در دروان 8 سال دفاع مقدس از میدان نبرد پیروز بیرون آییم بیان کرد: امروز وظیفه داریم که با همان ارزشها و پیروی درست از امام ره و رهبر انقلاب اسلامی راه درست و غلط را دریابیم و دشمن خود را بشناسیم و برای مقابله با آن از هیچ تلاشی دریغ نکینم.

رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان سفارشی به مسئولین نمود و گفت: مسئولین باید بدانند برای رسیدن به این نقطه و این پیشرفتها ما شهدای بسیاری را داده ایم پس نباید این مهم را فراموش کنند و باید با تمام تلاش برای ادای دین خود به مردم میهن و ادامه راه شهدا و رسیدن به اهداف و آرمان های آنان تلاش کنند که مبادا شرمنده خون شهدا شوند.

ارسال نظرات