خبرهای داغ:
رئیس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی مراغه:

مردم محوری رویکرد اصلی در اجرای برنامه های دهه فجر است

رئیس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی مراغه در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت آحاد مردم در اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان گفت: مردم محوری و استفاده از مشارکت فعال مردم اصلی ترین روکیرد این برنامه هاست.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: افتخار به گذشته و امید به آینده شعار اصلی و محوری برنامه های دهه فجر امسال بوده و با حضور و مشارکت مردم این آیین های پررنگ تر از هرسال برگزار می شوند.

وی ادامه داد: بیشتر آیین ها و برنامه های دهه فجرامسال با مشارکت فعال مردم در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از 80 عنوان برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و نیز کلنگ زنی یا افتتاح طرح های عمرانی اجرا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: برگزاری یادواره های شهدا از جمله چهار یادواره شهرستانی و منطقه ای و نیز کارگاه های بصیرت افزایی و غبار روبی مزار شهدا از جمله شاخص ترین برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام طالعی افزود: برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن توسط داشنگاه ها، مدارس و نهادهای فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست های روشنگری در 180 پایگاه و حوزه مقاومت بسیج در مناطق مختلف شهری و روستایی نیز در این ایام انجام می شود.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: آیین های استقبال از آفتاب، زنگ انقلاب، برپایی جشن های انقلاب و نیز راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن نیز از جمله مهم ترین برنامه های دهه فجر سال جاری است.

وی افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان برای مردم و مناطق محروم و نیز افتتاح چندین خانه محروم با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این ایام برای خدمات رسانی به آحاد شهروندان اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها