با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی:

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

همزمان با آغاز جشن چهل سالگی انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله نظام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاههای زاهدان در سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۳۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با حضور آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، فرماندهان  سپاه سلمان و تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی  و و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان، افتتاح شد.


آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با تبریک به ورود بهمن 40 ساله و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امید واریم در بهمن سال جاری رسالت خود را نسبت به نظام، دینی که نسبت به امام راحل(ره)، رهبری معظم انقلاب، و پیمانی که با شهدا بسته ایم را به نحو شایسته و به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که 40 سال قبل انقلاب به پیروزی رسید و جرقه های اصلی این انقلاب در 40 سال قبل زده شد؛ افزود: رژیم ستم شاهی بر این باور بود که این جرقه پوشالی است و می تواند انقلاب نوپای ایران را زمین گیر کند.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر این مطلب که رژیم پهلویسعی داشت  با ورود ددمنشانه و سرکوب گرانه خود  انقلاب اسلامی را از بین ببرد،ادامه داد: رژیم ستم شاهی برای مقابله با انقلابیون قتل عام مردم در 15 خرداد در میدان ژاله تهران را رقم زد و اجساد شهدا را به خانواده هایشان تحویل نداد بلکه با هلی کوپتر این اجساد را به دریای نمک در قم ریخت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد:مردم اصالت، سلامت و تعهد روحانیت را به خوبی درک کردند و با  ایمان، باور و اعتماد مردم به روحانیت اصیل پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

این مسئول اظهار داشت: مردم به اصالت روحانیون اعتقاد داشتند زیرا در تمام قراردادهای ننگین ایران در زمان رژیم ستم شاهی امضای دکتر، مهندس و تحصیل کرده ها وجود داشت اما امضای یک آخوند در پای این قراردادهای ننگین دیده نمی شد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به این نکته که امام خمینی(ره) اسلام حقیقی را به جهانیان معرفی کرد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) وامدار هیچ فرد و گروهی نبوده بلکه تنها وامدار مردم و اسلام ناب محمدی(ص) بودند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد:دین اسلام دین عزیزی است و مایه افتخار برای ایرانیان است.
 
همچنین ابوذر مهد نخعی، سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه به صورت استانی با شرکت تمامی دستگاه ها و ارگان های دولتی و نظامی در قالب 170 غرفه برگزار شده  است.

وی افزود:  این نمایشگاه که از 11 تا 17 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر جهت بازدید عموم علاقه مندان دایراست، دستگاه های اجرایی و ارگان های نظامی گوشه ای از عملکرد چهل ساله خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  را در استان  به نمایش گذاشته اند.

نخعی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتربه مردم استان میز خدمت مسئولین در راستای دیدار چهره به چهره مدیران با مردم در این نمایشگاه  پیش بینی وقرار است هر روز یکی از مدیران دستگاه های اجرایی به همراه شورای معاونان خود با حضور در این محل مشکلات مردم را بررسی و در راستای حل و فصل آن اقدام نمایند.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم تمبر یادبود 40سالگی انقلاب اسلامی توسط مسئولان استانی رونمایی شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار