خبرهای داغ:
سردار سلیمانی گفت: رسالت نیرو‌های انقلابی و فرماندهان با توجه به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت دارد، این است که حضور حداکثری در همه عرصه‌های انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۳۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جمع نیرو‌های انقلاب اصفهان، اظهار داشت: پیروزی انقلاب و تحقق مردم‌سالاری انقلاب، یک اتفاق ساده نبود که این تحقق مردم سالاری و تشکیل جمهوری اسلامی ایران یکی ازمهم‌ترین دستاوردها است.  

وی تصریح کرد: غربی‌ها تصور نمی‌کردند که ملت ایران به رهبری امام (ره) پیروز شوند، چهار ماه قبل از فرار شاه آژانس اطلاعاتی آمریکا گزارشی منتشر کرد که حکومت پهلوی با تهدید جدی روبه‌رو نیست درحالی که موج راهپیمایی‌ها در زمان انقلاب زبانه کشیده بود و آنها ایران را جزیره امن منافع خود می دانستند.  

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه نصرت الهی باعث پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی شد، گفت: این پیروزی سرآغاز حوادث بزرگ تاریخ معاصر بشریت شد و هندسه قدرت در دنیا تغییر کرد و یک مفهوم جدید را امام راحل از قدرت به دنیا ارائه دادند.  

وی درخصوص تحقق اهداف جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران توانست یک الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی را تشکیل دهد و همین باعث شد جهان اسلام بیدار شود؛ جمهوری اسلامی علاوه بر الگوی سیاسی، الگوی مقاومت و پایداری در مقابل زورگویان شد که تاثیر آن در کشور‌های مسلمان و غرب آسیا بسیار مشهود است. 

سلیمانی با اشاره به رسالت نیروهای انقلابی و فرماندهان در راستای حفظ این گنجینه، خاطرنشان کرد: این گنجینه در پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی نیاز به مجاهدت دارد و مردم انتظار دارند که این امانت شهیدان توسط نیروهای انقلابی به صورت سازمان یافته و مردمی با هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی در خدمت اهداف انقلاب در همه عرصه‌ها قرار گیرد و در راستای آن نیروها حضور حداکثری داشته باشند. 

وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی همیشه در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، مردم‌داری، محرومیت‌زدایی، مبارزه با تبعیض، فساد و رانت پیش‌قراول و سردمدار شعار عدالت بودند؛ باید بدون ورود به دسته بندی‌های سیاسی این راه پرافتخار را طی کنیم. 

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تاکید بشار اسد مبنی بر اینکه تا زمانی که شرکت‌های دولتی و خصوصی ایران توانایی بازسازی سوریه را دارند، کشور‌های دیگر حق مشارکت در بازسازی را ندارند، یادآور شد: این امر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها