خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوران جنگ و دوران سازندگی نگاه ما انقلابی با تکیه به ظرفیت انقلابی بود اما در اقتصاد تا زمانی که نگاه به روابط بین‌المللی، برجام و غیره باشد تغییری حاصل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۴۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران فجر فاطمی اظهار داشت: بارها امام راحل فرموده‌اند حفظ یک پیروزی از کسب آن به مراتب سخت‌تر است و ملت بزرگ ایران به میدان آمدند و برای زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) این کار را انجام دادند.

وی افزود: انقلاب را خداوند به دلیل اخلاص مردمی که از همه وجودشان مایه گذاشتند به 40 سالگی رساند، این اتفاقی است که برای دیگر انقلاب‌ها رخ نداد، انقلاب‌ها اغلب پیروز نشده‌اند و در کشور ما چند هزار سال رژیم شاهنشاهی و استبدادی بوده، مردم ایران هم عقب مانده نبودند و همیشه دانشمندان بزرگی تربیت کرده‌اند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران مرتب قیام کردند و نهضت‌های بزرگی در طول تاریخ شکل گرفته که اغلب شکست خوره و آن‌ها که پیروز شده دوام نیاورده، مانند انقلاب مشروطه که سر از سفارت انگلستان درآورد، بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ بشریت انقلاب پیامبر اسلام (ص) است.

وی تصریح کرد: انقلاب فرانسه در 10 سالگی به جایی رسید که رهبر فرانسه جلاد خونریز اروپا شد، انقلاب کمونیستی شوروی در 5 سالگی رهبر نخست خود را از دست داد و استالین یک رهبر بدنام گردید و نتیجه آن شد که هر که در تریبون‌های بین‌المللی سخنرانی کند از چنگیز و هیتلر و استالین نام می‌برد.

سردار نقدی بیان کرد: در انقلاب‌های دوره خودمان نیز در مصر انقلاب مرسی رهبری کرد و 2 سال نشد و در تونس انقلاب به 6 ماه نرسید، انقلاب‌هایی که خون‌های بسیاری داده‌‌اند، انقلاب الجزایر یک میلیون کشته داشته اما انقلاب آن‌ها در دست دشمن است، در ویتنام 3 تا 5 میلیون نفر کشته شدند اما الان در دست دشمنانشان است.

وی گفت: انقلاب ما بدون کم و کاست به 40 رسیدگی رسیده و رهبری سکان را در دست دارد که یک سر سوزن از شاخص‌های بنیان‌گذار انقلاب عقب نشسته، انقلاب ما در حالی به 40 سالگی رسیده که همه ارکان خود را دارد و مانند یک جوان تازه نفس در دنیا پیش می‌رود و مواضع کلیدی جهان اسلام را فتح می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اما در 40 سالگی انقلاب انقلابیون کارهایی می‌کنند که این فتوحات در پیش آن ناچیز است، 70 درصد خاک عراق توسط داعش اشغال شده بود و تا مرز ایران آمده بودند و اما انقلابیون و جوان‌های این انقلاب آن‌ها را نابود کردند در حالی که جنگ با تروریست سخت‌تر از جنگ کلاسیک است.

وی افزود: در 40 سالگی انقلاب به چنین فتوحاتی دست پیدا کردیم، چندین برابر فتح خرمشهر را در عراق آزاد کردیم، 90 درصد خاک سوریه اشغال شده بود و در 38 سالگی انقلاب آن را آزاد کرده‌ایم، انقلاب در شمال غرب نیجریه 10 هزار نفر راهپیمایی اربعین می‌کنند، جایی که اصلاً خبری از شیعه نبوده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: بسیار مهم است که انقلابی با این طراوت به پیروزی رسیده و جلو می‌رود و در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده، باید از تجربه‌های ارکان این پیروزی استفاده کرد، تبلیغ خوب باید بر اساس مسائل روز باشد و باید آسیبی از جامعه رفع شود و برای تثبیت حق از اتفاقی که رخ داده بهره‌برداری کنیم.

وی تصریح کرد: باید در بحث‌های خود پاسخ گرانی، فساد و بیکاری را نیز بدهیم، نخستین بحث این است که آیا این مسائل که امروز با آن‌ها مواجهیم ارتباطی با انقلاب دارد، ما مشکل اقتصادی داریم و آیا انقلاب با ترازوی گرانی و ارزانی سنجیده می‌شود، انقلاب را نمی‌توان با این مسائل سنجید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در یک قدم انقلاب اسلامی به چند هزار سال حاکمیت شاهان پایان داد، چند هزار سال در این کشور آزادی نبود و مردم حق رأی نداشتند و همه باید از شاه‌ها اطاعت می‌کردند، شاه بی‌سواد بودند مانند رضاخان که سواد نداشت و حتی اسم خود را نمی‌توانست بنویسد و سرنوشت یک کشور در دست چنین اشخاصی بوده است.

وی گفت: رضاخان ترسو و بزدل بود و زمانی که دشمن به ایران حمله کرد یک سنگ به طرف دشمن پرتاب نکرد، در برابر مردم شجاع بود و جایی که مردم بدون اسلحه بودند راحت بود و به توپ می‌بستند، این‌ها شجاعت نیست، جلوی دشمن که رسید مانند بره تسلیم شدند و همه ارتش فرار کردند.

سردار نقدی اظهار داشت: آیا آدمی که شاه می‌شد و مردم از آن اطاعات می‌کردند فضیلت تقوا داشت، خیر بلکه بی تقواترین انسان بود، در قرآن می‌فرماید همه شاه‌ها مفسد فی‌الارض هستند زیرا حاکمیت به دست خداست، امام راحل نیز فرمودند فکر نمی‌کنم در میان شاه‌ها یکی از آن‌ها آدم بوده باشند.

وی افزود: چند هزار سال این انسان‌ها حضور داشتند، زمانی که رضاخان از ایران بیرون شد 44 هزار ملک داشت در صورتی که در سال 1298 و یک سال پیش از کودتا به گفته همسرش هیچ چیز نداشته، محمدرضا شاه هم زیر بار نرفت و املاک مردم را به آن‌ها بازنگرداند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به وضعیت ننگین شاهان پایان داد، در 200 سال اخیر شاهان تنها شاه بودند و مردم را می‌کشتند برای اینکه بیگانگان حکومت کنند، ما استقلال نداشتیم و همه تصمیمات را اجنبی‌ها می‌گرفتند و شاه کشور 2 ماه از سال را در ایران نبود و در سوئیس مشغول خوش‌گذرانی بود.

وی تصریح کرد: 6 میلیون بشکه نفت از ایران صادر می‌شد و اغلب مردم در گرسنگی سپری کردند و بی سواد بودند، جمعیت نصف امروز بود و صادرات نفت در آن زمان 4 برابر بود، 70 درصد مردم ایران در سال 57 در روستا زندگی می‌کردند. شاه ایران یک میلیون دلار به انور سادات تقدیم کرد تا آن را به صلح با اسرائیل ترغیب کند.

سردار نقدی بیان کرد: انقلاب آمده و برای ما استقلال آورده، بیگانه دیگر برای ما تصمیم نمی‌گیرد و نمی‌تواند منابع ما را برای منافع خودش برود، آیا این مسائل قابل انکار است، انقلاب مردم سالاری آورد و انقلاب آمده که دیکتاتوری نباشد و اداره کشور به دست مردم بوده و خودشان انتخاب می‌کنند.

وی گفت: رهبری جامعه را هدایت می‌کند اما اگر جایی هدایت را نپذیرفتیم به ما زور نمی‌گوید مگر اینکه بر خلاف اسلام باشد، اگر کسی بخواهد استقلال کشور را خدشه‌دار کند و رأی مردم را باطل کند رهبری در برابر آن‌ها می‌ایستد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جایی که حتی خلاف نظر رهبر معظم انقلاب ما رأی می‌دهیم از رأی ما حمایت می‌کند و تنفیذ می‌کند، مگر مردم ایران به بنی‌صدر رأی دادند نظر امام راحل بود، امام راحل می‌فرماید والله قسم که من به بنی‌صدر رأی ندادم، امام راحل می‌داند که بنی‌صدر کیست.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: امروز ما 40 سال تجربه ولایت فقیه داریم، ستون اصلی مردم سالاری رهبری و ولایت فقیه است، یک نفر 10 سال رئیس جمهور بوده و 30 سال رهبر معظم انقلاب بوده یک ریال از بیت‌المال در زندگی خود ندارد، امروز کارنامه درخشان ولایت فقیه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما باید مراقب جنگ روانی باشیم، آن‌ها سعی در آن دارند در دل مردم را خالی کنند، مهدی هاشمی را در زندان می‌اندازند نمی‌گویند که چه قاطعیتی دارند بلکه به قوه قضائیه گلایه می‌کنند، مختلس 3 هزار میلیاردی را دستگیر می‌کنند و با قاطعیت برخورد می‌کنند اما دشمن می‌گوید که در ایران نخبه کشی می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمن برای اختلاس یک فرد می‌گوید که نظام ایران را فساد فرا گرفته اما اگر در ژاپن یا کره رئیس جمهور که نخستین فرد کشورشان است برای فساد عزل شود قاطعیت می‌شود و نظامشان فاسد نیست اما قاطعیت ما را به نخبه کشی می‌گویند، نظام ما پاک است، نارسایی‌ها که وجود دارد برای آرای ماست.

وی گفت: شورای شهری در تهران داشتیم که صبح تا شب برای خدمت به مردم می‌دوید و در حال حاضر شورای شهری آورده‌ایم که در یک سال و نیم 3 شهردار تغییر داده، این به دلیل اشتباهات و رأی ماست، انقلاب در 40 سالگی سربلند است و با عظمت می‌توان از آن دفاع کرد.

سردار نقدی اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب در هر حوزه مملو از افتخار است، در پرتو این دستاوردها در همه مسائل پیشرفت کرده‌ایم، کشوری که اکثریت مردمش بی سواد بودند در حال حاضر ماهواره به فضا پرتاب می‌کنند، کشوری که پزشک از هند می‌آورد امروز از بیش از 50 کشور دنیا برای معالجه به ایران می‌آید.

وی افزود: امروز 10 برابر دوره سابق پزشک داریم و در علوم مختلف در بالاترین قله‌ها ایستاده‌ایم، زمانی که آمریکا خواست شوروی را بزنند تنها با یک رادیو فرهنگ آن‌ها را تغییر دادند اما امروز 275 شبکه رادیویی و تلویزیونی بر علیه نظام تبلیغ می‌کنند که هر کدام یک وظیفه‌ای دارند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پس از 40 سال تهاجم فرهنگی در سالی که مردم در بدترین شرایط اقتصادی قرار داشتند 2 میلیون جوان ایرانی به اربعین حسینی رفتند که این‌ها دستاورد کوچکی نیست، در همه مسائل دستاوردها درخشان است،

وی تصریح کرد: برخی بی انصافی می‌کنند و می‌گویند که ما هم مانند دیگر کشورهای دنیا پیشرفت کرده‌ایم در صورتی که ما بر خلاف دنیا با سرعت بیشتری در حال پیشرفت هستیم، ما از نظر افزایش رشد تسهیلات مردم پنجم دنیا هستیم، در وضعیت بهداشت رتبه هفتم قرار داریم، در صنایع مهم جز 20 رتبه نخست هستیم.

سردار نقدی بیان کرد: در فناوری‌های نوین رتبه زیر 10 داریم، در همه عرصه‌ها کارنامه پیشرفت‌های ملت ایران پس از انقلاب درخشان است، در کل دوره پهلوی 11 هزار کتاب چاپ شده اما در یک سال در ایران 107 هزار چاپ می‌شود، در جنگ ما هیچ نداشتیم و با غنائم ارتش شاه و صدام در برابر آن‌ها ایستادیم و پیروز شدیم.

وی گفت: پس از دوران سازندگی 650 میلیارد دلار خسارت دیده بودیم و هیچ جای دنیا ما را کمک نکرد و همه تحریم کردند، جوانان کشور سازندگی کردند و امروز برق صادر می‌کنیم، امروز در اقتصاد دستمان خالی نیست، اقتصاد 5 مؤلفه انرژی، مواد اولیه، نیروی انسانی، فناوری علم و نقدینگی می‌خواهد که همه آن‌ها را کشور دارد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر نقدینگی به سمت تولید برود همه چیز شکوفا می‌شود، در همه مشکلاتی که داشتیم دستان ما خالی بود و همه جا برنده شدیم در اینجا دستان ما پر است و 10 سال است که برنده نمی‌شویم، به این دلیل که رویکرد تغییر کرده، در گذشته انقلابی گری و مبارزه با دشمن سرلوحه ما بود برنده شدیم.

وی افزود: اکنون رویکرد ما تغییر کرده و به خارج نگاه می‌کنیم و بدانید اگر این‌گونه باشد وضعیت ما تغییری پیدا نمی‌کند، در هیچ جا نیامده که با روابط خارجی اقتصاد ما شکوفا می‌شود، دولت اگر رویکرد خودش را تغییر دهد و برجام و غیره را کنار بگذارد و به داخل تکیه کند، آن‌گاه نتیجه آن را می‌بینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها