سردار حاج حسین کاجی فرمانده جنگ و جانباز شیمیایی دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای حسین آباد با بیان اینکه شهدا در رکاب حضرت مهدی (عج) آبرو و افتخار شهر و روستا می‌باشند خاطر نشان کرد که هنوز پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس نتوانسته ایم سیره شهدا را به طور کامل تبیین کنیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۸۶۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ یادواره شهدای 13 شهید گلگون کفن روستای حسین آباد به عنوان طلیعه برنامه‌های دهه مبارک فجر شهرستان زرندیه با حضور یادگار هشت سال دفاع مقدس و فرمانده تفحص لشگر ۱۷ علی‌بن ابی طالب سردار حسین کاجی و با حضور اقشار مختلف مردم و همراهی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگان در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
در این مراسم معنوی سردار حاج حسین کاجی فرمانده جنگ و جانباز شیمیایی دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا در رکاب حضرت مهدی (عج) آبرو و افتخار شهر و روستا می‌باشند خاطر نشان کرد که هنوز پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس نتوانسته ایم سیره شهدا را به طور کامل تبیین کنیم.
سردار حسین کاجی با تاکید بر اینکه امروز شهدای ما متعلق به یک محله، شهر، استان و کشور نیستند بلکه شهدای بزرگوار امام متعلق به جهان اسلام هستند تصریح کرد: شهدا تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم زده و همانطور که ما در انقلاب خود از طریق حماسه هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به جهان صادر کرده ایم شهدای ما نیز تاثیرشان را بر جهان اسلام گذاشتند و در سوریه، عراق و دیگر کشور‌ها روحیه شهادت طلبی در حال گسترش است.
سردار کاجی با اشاره به صدور انقلاب به سایر کشور‌ها در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امروز تأثیر خون شهدا را در کشور‌های منطقه می‌بینیم چرا که شهدای ما با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که پس از سال‌ها روان بودن آب بر روی قبر شریف آن حضرت دوباره متجلی شد، امروز نیز شهدای ما و منش آن‌ها به تدریج تجلی یافته و همچون فانوسی راه را به کسانی که دنبال حقیقت هستند نشان می‌دهد.
این جانباز شیمیایی دفاع مقدس در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت: این مشکلات همچون کف روی آب دریاست و  ان شاءالله حل خواهد شد و روسیاهی برای کسانی که به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران هستند خواهد ماند.

ارسال نظرات