خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام رضا(ع):

مدل دموکراسی غربی فریبنده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: دموکراسی غربی غلط و فریبنده است و ما انقلاب کردیم که دین داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۰۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «ابراهیم سانی خانی» فرمانده ناحیه امام رضا(ع) در جمع دانش آموزان دبیرستان الزهراء (س) محله نواب با اشاره به مبارزات خانم دباغ ( از  زنان مبارز دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان در عرصه های مختلف در جامعه به فعالیت می پردازند که این امر در بحث افزایش سطح تحصیلات زنان نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی بابیان اینکه دشمنان با شعار دروغین "دموکراسی" مردم فریب می دهند اظهار کرد: آمریکا با همین شعار دروغین به هیروشیما و ناکازاکی حمله شیمایی کرد که هنوز آثار مخرب آن بعد سالیان سال رفع نشده است.

سانی خانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنیا ثابت کرد غربی که ادعای لبیرال دموکراسی دارد، غلط و فریبنده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با تبیین و بررسی قانون کاپیتولاسیون در ایران اظهار کرد: آمریکائی ها با اجرای این قانون در کشورهای مختلف می خواهند نشان دهند که قدرت برتر هستند.

سانی خانی با اشاره به اصل یک قانون کنوانسیون مدنی، مبنی بر داشتن حق حیات واینکه کسی حق ندارد این حق را بگیرد بیان کرد: آیا آمریکا در آفریقا و نجریه حق حیات می دهد؟ آیا دستگیری مرضیه هاشمی حق حیات دادن به اوست؟ لبیرال دموکراسی غربی یعنی دروغ محض!

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: موسسات و مراکز مطالعاتی مطرح در جهان اعتراف می کنند که ایران رتبه هفتم قدرت جهانی است؛ که البته این امر به لطف انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با بیان اینکه امروز دنیا قدرت رهبری عزیز را می بیند تاکیدکرد: می خواهیم به دنیا بگوییم عزت در گرو دین است.

ارسال نظرات