مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت:7 ویژه برنامه با همت بسیج هنرمندان و به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی دراستان برگزار می شود
کد خبر: ۹۱۰۵۹۱۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان، محمود احمدی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان سمنان گفت: 7 عنوان برنامه شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر استان به همت کانونهای بسیج هنرمندان شهرستانها اجرا می گردد .
احمدی افزود : از تاریخ اول بهمن ماه 40 تئاتر خیابانی در چهل محله از استان سمنان در حال اجرا می باشند و تا کنون بازتاب بسیار خوبی از اجرای این برنامه داشته ایم . مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان سمنان ادامه داد : اجرای 40 پرده خوانی و نقالی با عنوان قصه انقلاب از دیگر برنامه های شاخص این قشر می باشد که در 40 مدرسه در سطح استان در حال اجرا است و اجرای آن تا 17 بهمن ادامه دارد که با استقبال بسیار خوبی از طرف مدیران مدارس روبرو بوده ایم . احمدی ادامه داد : انقلاب به روایت هنر ، ویژه برنامه آوا نمای انقلاب ، مشارکت در جشنواره رسانه ای ابوذر ، رونمایی از موسیقی تولیدی سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان در زمینه حمایت از کالای ایرانی از دیگر برنامه های شاخص این قشر می باشد که انشاالله در دهه فجر اجرا می شود .
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان سمنان هدف از اجرای این برنامه ها را ایجاد روحیه وحدت و امید آفرینی در بین آحاد جامعه و سوق دادن هرچه بهتر ظرفیتهای هنری هنرمندان بسیجی استان سمنان در بطن جامعه به منظور مردمی کردن هنر عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها