لیگ دسته یک فوتبال :

تیم فوتبال آلومینیوم میهمان خود شهرداری ماهشهر را شکست داد

هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور ، نماینده فوتبال استان در ورزشگاه امام خمینی اراک ، شهرداری ماهشهر را با یک گل شکست داد .
کد خبر: ۹۱۰۵۹۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در ادامه لیگ دسته یک فوتبال و از هفته بیست و یکم نماینده فوتبال استان در ورزشگاه امام خمینی اراک ، شهرداری ماهشهر را با یک گل شکست داد .

یاران کمالوند سرمربی اراکیها که ،یک پنالتی را در نیمه اول بوسیله ایمان با صفا از دست دادند ،در دقایق پایانی مسابقه روی ارسال کرنرو ضربه سرعباس یحیی بیگی تک گل ِ پیروزی بخش این دیدار را به ثمر رساندند .

بدین ترتیب بندر نشینان که در نیم فصل اول نیز با گلهای علی خسرو نژاد و امید نظامی پور ۲ صفر مغلوب آلومینیوم اراک شده بودند ، با دست خالی اراک را به مقصد ماهشهر ترک کردند .

آلومینیوم سازان هم اکنون با 8 پیروزی ، ۷ تساوی و ۴ شکست ،31 امتیازی وبا یک پله صعود خود را به رده پنجم جدول رساندند و شهرداری ماهشهر از 18 مسابقه خود با ۳ پیروزی،۶ مساوی و 9 شکست،چهاردهمین تیم جدول است .

در 7 دیدار امروز 5 میزبان پیروز میدان شدند و دو میزبان دیگر به تساوی مقابل میهمانان رضایت دادند.

بعد از آلومینیوم اراک ،تیمهای گل ریحان البرز،شاهین شهرداری بوشهر و مس رفسنجان میزبانانی بودند که با نتیجه مشابه (یک -صفر) بر میهمانان خود غلیه کردند.

نماینده فوتبال استان پنجشنبه 18 بهمن در سیرجان با گل گهر مسابقه می دهد.

ارسال نظرات