حجت‌الاسلام والمسلمین امشب در مراسم یادبود شهیدان ادبی مهذب و والدینشان در فومن اظهار داشت: متاسفانه امروز برخی مسئولان در مسیر تحقق اهداف دشمنان سخن می‌گویند.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، حجت‌الاسلام والمسلمین امشب در مراسم یادبود شهیدان ادبی مهذب و والدینشان در فومن اظهار داشت: شکست نظام طاغوت برای مستکبران بسیار سنگین تمام شد.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه بعد از پیروزی انقلاب مردم توانستند امنیت، انتظام و امور جاری کشور را در دست بگیرند افزود: دشمن تحمل این را نداشت که ببیند ملت ایران اداره کشور را به طور مستقل در اختیار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به ناموفق بودن انقلاب کشور مصر و دستگیری انقلابیون این کشور گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب مصر موفق شد تا مجدد در میان آن‌ها نفوذ کرده و سبب فروپاشی انقلاب مصر شود.

ایشان با اشاره به توطئه‌ها و جنایات دشمنان علیه نظام اسلامی و ملت ایران خاطرنشان کرد: تحریم‌ها، مصادره اموال ملت ایران، ترور، ایجاد درگیری‌های تجزیه‌طلبانه و جنگ تحمیلی بخشی از این جنایات است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد به وسیله جنگ تحمیلی می‌تواند کشور ایران در طی مدت چند روز در اختیار بگیرد عنوان داشت: ملت ایران با تکیه بر اسلام ناب محمدی و تبعیت از ولی‌فقیه در مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که پدری همراه با فرزندانش در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کرد گفت: خانواده شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را برای دفاع از انقلاب دادند.

ایشان با بیان اینکه دشمن با وجود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌ها نتوانست نظام اسلامی را شکست دهد خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا، براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بندر انزلی جنگ اقتصادی، شبیخون فرهنگی و توطئه‌های نظامی را از جمله دسیسه‌های دشمن علیه نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز دشمن یک جنگ اقتصادی متفاوت را علیه ملت ایران به کار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه امروز دشمن در تلاش است تا با هجمه علیه نهاد مقدس خانواده به نظام اسلامی ضربه بزند افزود: جاسوسان آمریکایی در کتب خاطرات خودشان به صراحت اعتراف کردند که در مسیر حذف حجاب از جامعه تلاش‌های زیادی کردند.

ایشان با اعلام اینکه بنا به گفته جاسوسان آمریکایی، تشویق جوانان به سمت مسائل جنسی نامشروع و ارتباط‌ با نامحرم نقشه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است گفت: ترویج بی‌حجابی و بی‌بند و باری در جامعه سبب افزایش آمار طلاق، کاهش آمار ازدواج، صدمه دیدن بنیان خانواده و استفاده از حیوانات به جای فرزند می‌شود.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال فروپاشی نظام خانواده در ایران است اظهار داشت: ترویج سبک زندگی غربی در جامعه از جمله اهداف دشمن است و به همین دلیل است که امروز مقام معظم رهبری بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با انتقاد از عدم اجرای صحیح اصول مربوط به نظام خانواده در قانون اساسی تصریح کرد: متاسفانه امروز برخی مسئولان در مسیر تحقق اهداف دشمنان سخن می‌گویند.

ایشان با اعلام اینکه امروز همه مسئولان موظف هستند تا در مسیر حفظ نظام خانواده اقدام کنند تصریح کرد: مردم و جامعه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات