سردار اشتری:

روحیه جهادی تنها راه مرتفع شدن مشکلات است

فرمانده ناجا جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو نهادینه کردن روحیه جهادی و پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۴۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سرتیپ حسین اشتری در یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید نیروی انتظامی یزد افزود: هرچند در منطقه به خاطر شیطنت‌ها و خیانت استکبار جهانی وضعیت ناامنی وجود دارد، ولی نظام مقتدر جمهوری اسلامی با ثبات و به حرکت عزت بخش خود ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: دشمنان و ایادی آن‌ها همواره به دنبال به مخاطره انداختن این امنیت هستند و می‌خواهند آسایش و آرامش را از ما بگیرند، ولی هیچگاه همانند دوران دفاع مقدس به اهداف خود نمی‌رسند.
فرمانده نیروی انتظامی به وضعیت انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آن دوران ما نه در مقابل عراق و صدام بلکه با دنیای استکباری درگیر بودیم و با همت و شجاعت رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم.
اشتری به توطئه‌های داخلی دشمنان و فتنه انگیزی آن‌ها در سال‌های گذشته پرداخت و تصریح کرد: با هوشیاری و بینش دینی و انقلابی مردم، تمام توطئه‌ها نقش بر آب شد و باید با وحدت و دشمن شناسی در برابر استکبار ایستادگی کرد.
وی به وجود برخی مشکلات اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: باید مسئولان با همه توان برای حل مسائل و رفع مشکلات وظایف خود را نسبت به مردم به خوبی انجام دهند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: مردم قهرمان ایران امسال با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، وحدت، بصیرت و دلبستگی خود را به نظام و ولایت همانند سال‌های قبل نشان می‌دهند.
اشتری یادآور شد: نیروی انتظامی با افتخار برای حفظ جان، مال و ناموس مردم فعالیت دارد و با همکاری مردم و مسئولان وظایف خود را انجام می‌دهد و پاسدار ارزش‌های معنوی و انقلابی است.
یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید ماموران انتظامی استان یزد با حضور جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و مردم در امامزاده جعفر (ع) این شهر برگزار شد.
یادآور می‌شود؛ از دو کتاب «مسافران جاودانگی» که روایتی است از زندگی شهیدان رجبعلی، محمدرضا و محمد علی حسینی فهرجی و همچنین کتاب «دلیر مرد خطه کویر» که گذری است بر زندگی شهید رمضان فتوحی بنستانی، با حضور مسئولین رونمایی شد.
روحیه جهادی تنها راه مرتفع شدن مشکلات است
روحیه جهادی تنها راه مرتفع شدن مشکلات است
روحیه جهادی تنها راه مرتفع شدن مشکلات است
انتها ی پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار