معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد:

5 پارک در یزد بهسازی کیفی می شود

معاون شهرسازی و معماری شهرسازی یزد با اشاره به اینکه رویکرد ما افزایش و ارتقای کیفیت فضاهای شهری استف گفت: ارتقای کیفی 5 پارک‌ سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۵۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «مجتبی فرهمند» معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با بیان اینکه شهر یزد نیازمند برنامه ریزی جدی شهری است، عنوان کرد: نگاه ما در شهرداری یزد نگاهی کیفیت محور می باشد؛ سعی شده است در این برنامه ریزی شهری سعی شود تا از سرعت کاسته شود تا میزان درک شهری مردم و به تبع افزایش حس تعلق شهروندان نسبت به کالبد شهر افزایش یابد.
وی با تاکید بر اینکه چالش جدی شهر یزد پروژه قیام است، عنوان کرد: در خصوص این معبر نیز نگاه کیفیت بخشی به این مهم حاکم است. این مسیر حدفاصل دو معبر تاریخی است و این مهم لزوم برنامه ریزی جدی را برای بهبود آن می طلبد تا از این فرصت به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.
فرهمند در ادامه تصریح کرد: اولین قدم ما در این پروژه اعتماد سازی بین مدیریت شهری و بازاریان است بنابراین شهرداری یزد در این محل اقدام به تاسیس دفتر محلی کرد تا با ارتباط مستقیم با مردم و دسترسی به ادبیات و تفکر مشترک و همچنین بهره گیری از نظرات تخصصی و کارشناسی شده کارشناسان بهترین تصمیم برای این مهم اتخاذ شود.
شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه تکمیل پروژه خیابان قیام در سال 98 تحقق می یابد، اظهار داشت: تکمیل این پروژه با بودجه ای تقریبی 5 میلیارد تومان در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته است و به دلیل نزدیکی با ایام نوروز و حضور گردشگران در یزد، تکمیل این پروژه به سال 98 موکول شده است.
این مقام مسئول در آخر خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه خیابان قیام سرنوشت این خیابان را به عنوان یک فضای شهری متحول می کند.
انتها ی پیام/
ارسال نظرات