در آستانه دهه فجر...

یادواره سردار شهید «ماشاالله رشیدی» در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان برگزار شد.

در آستانه دهه فجر سی و دومین یادواره سردار شهید ماشاالله رشیدی، فرمانده گردان ۴۱۱ لشکر ۴۱ ثارالله و یادبود ۲ شهید گمنام بخش طغرالجرد و شهیدان عملیات های چهار و پنج با حضور ائمه جمعه کوهبنان و بخش طغرالجرد ، فرماندار کوهبنان ،فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ،نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ،دادستان و جمعی از مسوولان ،فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده های معزز شهیدان ،جانبازان و ایثارگران در محل مصلای نماز جمعه بخش طغرالجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان این مراسم با سخنرانی سردار حاج عظیم ابراهیم پور و مدیحه سرایی هادی خادم الحسینی در محل مصلای نماز جمعه همراه بود.

در این مراسم عظیم ابراهیم پور از یادگاران دوران دفاع مقدس گفت به برکت شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس ما امروز در امنیت زندگی می کنیم.

وی ابراز داشت  در کربلا برای آقا ابوالفضل العباس(ع) امان نامه دادند ایشان رد کرد امروز باید امان نامه ها را رد کنیم محسن حججی ها سر دادند ولی تن به ذلت ندادند .

یادگار دوران دفاع مقدس گفت امروز باید پای انقلاب بایستیم تا نصرت خدا را شاهد باشیم نظریه مقاومت  مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشیم نصرت خدا به ایستادن و مقاومت است و در سایه سازش چیزی حاصل نمی شود .

وی تاکید کرد نصرت خدا را طی سالیان گذشته شاهد بودیم که فتنه هایی که دشمنان در طی ده سال طراحی کردند جمع شد .

سردار ابراهیم پور تصریح نمود امروز نصرت خدا همراه انقلاب است به برکت دعا و اخلاص شما انقلاب به اینجا رسیده و ادامه پیدا خواهد کرد .

وی ابراز داشت امروز کسانی پای کار انقلاب می مانند که زندگی سرمایه داری نداشته باشند چون به فرموده مقام معظم رهبری  ما در حال حاضر انقلابی و غیر انقلابی داریم کسانی که طرفدار اشرافی گری هستند غیر انقلابی اند اما کسانی که محرومان و مستضعفان را حمایت می کنند انقلابی هستند .

وی تصریح نمود مقام معظم رهبری وشهیدان طرفداران محرومان و مستضعفین هستند مسوولان پای صحبت و درد دل کارگران معادن شهرستان بنشینند ومشکلات آنان را مرتفع کنند. 

ایشان گفت ما در آستانه فتنه ای از سوی آمریکا هستیم به وحدت و آرامش نیاز داریم البته این خواسته دشمن هرگز محقق نخواهد شد باید فتنه را در نطفه خفه کنیم .

یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد در فتنه 88دست منافقان رو شد البته دوران شیرین انقلاب را پیش روی داریم ما نیرو کم نداریم مردم پای کار هستند شهدا پای انقلاب هستند چون زنده اند .

وی تاکید نمود جوانان درب خانه شهدا را بزنید حاجت می دهند و گره ها را باز می کنند مردم ایران سر سفره خط شکنی های رزمندگان لشکر ثارالله نشستند که در راس آنان حاج قاسم سلیمانی است .

ابراهیم پور بیان داشت  اگر می خواهید ثابت قدم پای انقلاب بایستید باید به اتحاد فکر کنیم نگذاریم دشمنان بین ما فاصله بیندازند مردم و مسولان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان باید دست در دست هم بگذارند و دشمن را کنار بزنند.

ارسال نظرات