خبرهای داغ:
وزیر آموزش و پرورش در همایش کشوری نیمکت های سوخته میانه، بمباران مدارس در دوران دفاع مقدس را ننگی ماندگار بر پیشانی استکبار دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش بر رسالت خود نسبت به پرورش نسل انقلابی و سرافراز با قوت ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۶۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید محمد بطحایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت: بمباران مدارس توسط صدام حسین از شقاوت های دشمن بود تا به خیال خود روحیه ایثار و مقاومت را از بین ببرد.

   وی افزود: آموزش و پرورش افتخار تقدیم ۳۶هزار دانش آموز در راه اعتلا و اقتدار نظام را داشته است و به خود می بالد که نمونه بزرگ این شهدا، شهدای مظلوم دختر زینبیه و ثارالله میانه می باشد.

   بطحایی رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس را علاوه بر روحیه مقاومت، در وحدت و تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و تصریح کرد: عزت و اقتدار کشور در پایبندی به وحدت، ولایت فقیه و حفظ روحیه مقاومت است.

   وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: امروز ده ها هزار نفر از کودکان بی گناه فلسطینی و یمنی به دست رژیم غاصب صهیونیستی و آل سعود جان خود را ازدست می دهند و در همه این جنایتها دست های پنهان و آشکار آمریکا دیده می شود و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایتها، همه نشانگر قساوت قلب و همراهی این مجامع در برابر کشتار بشریت است.

   وی اظهار کرد: همایش نیمکت های سوخته تلنگری برای مجامع جهانی است تا به دور از منافع ابر قدرتها، تصمیمات لازم را برای جلوگیری از کشتار افراد بی گناه بگیرند.

   بطحایی تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلات، آموزش و پرورش بر رسالت خطیر خود مبنی بر پرورش نسل انقلابی و سرافراز با قوت ادامه خواهد داد.

   وزیر آموزش و پرورش افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با انواع توطئه ها در صدد هستند که ناامیدی را در بطن جامعه ایران ایجاد کنند اما با تدبیر، مدیریت، مقاومت، هوشیاری و اتحاد ملت از تحریم های ظالمانه آمریکا عبور خواهیم کرد.

    طی آئینی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، یاد و خاطره شهدا دانش آموز دبیرستان زینبه و ثار ا... میانه گرامی داشته شد. 

ارسال نظرات