پیام تبریک فرماندار اشکذر به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

محمدعلی شاه حسینی در این پیام آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین و ولایی شهرستان دارالمومنین اشکذر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۸۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: محمدعلی شاه حسینی طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران به ویژه مردم متدین و ولایی شهرستان اشکذر تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:
باسمه تعالی
دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است و چهل سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز می‌گذرد چهل سالگی دوران بلوغ است و به همین دلیل یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ ایران را پشت سر می‌گذاریم و دشمنان سعی دارند که با روش‌های مختلف جلو پیشرفت ایران عزیز را در چهل سالگی انقلاب بگیرند و بر هر ایرانی که خواهان عزت ایران سرافراز می‌باشد، همت، تلاش و کوشش در جهت بقاء و دوام انقلاب و ایران عزیز فرض و واجب است. البته مردم ما در این سال‌ها دین خود را ادا کرده اند و با تاسی از قیام عاشورا و قیام امام حسین (ع) با اقتدار و صلاحیت اوج عزت خود را نشان داده اند. مردم عزیز ایران در این روز‌ها در حالی به استقبال جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌روند که دشمنان با ابزار قشار اقتصادی و تحریم تمام تلاش خود را در جهت سیاه نمایی به کار گرفته اند باید مواظب بود. ما با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در چهل سالگی انقلاب بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت. اینجانب ضمن گرامیداشت ایام شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را خدمت مردم شریف ایران به ویژه اهل متدین و ولایی شهرستان دارالمومنین اشکذر تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
                                                محمدعلی شاه حسینی
                                                فرماندار شهرستان اشکذر
ارسال نظرات