فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: انقلاب اسلامی به لطف خدا مانند خورشید در جهان می‌درخشد.
کد خبر: ۹۱۰۵۹۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در همایش انس و مودت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در شهرستان پل‌دختر گفت: مردم‌سالاری دینی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که پس از 1400 سال از ظهور اسلام در ایران حاکم شد.

وی افزود: در طول این 40 سال ماهیت و شکل حکومت دینی است و خللی در آن رخ نداده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: مردم طی 2 هزار و 500 سال از دوران شاهنشاهی تماشاچی، نوکر شاهان و کدخداها ، ارباب‌ها و هیچ‌کاره بودند و انقلاب اسلامی برای نخستین بار همه‌چیز را به مردم داد و مردم حاکم هستند.

وی افزود:امام راحل مردم را صاحب همه‌چیز حکومت دانستند و در یک‌ بحث مشارکت سیاسی یک جمله طلایی فرمودند و گفتند میزان رأی ملت است؛ یعنی قانون اساسی، رهبر، رئیس‌جمهور و شورای نگهبان همه به انتخاب مردم است.

سردار کشکولی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با نقش مردم اشاره و خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بدون آرا و حضور مردم ، نظام اسلامی سرپا نمی‌شود و نمی‌ماند، یعنی اصل آرا ، حضور و تعلق خاص مردم است که انقلاب می‌تواند سرپا بایستد.

وی به دلایل ناهنجاری‌های امروز جامعه اشاره کرد و افزود: حکومت مردمی است اما مردم به علت هیجانات قومی، مذهبی، سیاسی، جناحی و غیره گاهی اوقات در بعضی جاها به افراد ناکارآمد رأی می‌دهند و آن شخص همه‌کاره می‌شود که بروز و ظهور آن ناکارآمدی است.

سردار کشکولی با بیان این‌که ما بلد نیستیم از این همه‌کاره بودنمان درست استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: کسی که دستش پاک نیست و ناسالم است وقتی انتخاب می‌شود به پارتی‌بازی و دروغ و دغل متوسل می‌شود.

وی خطاب به مردم افزود: در انتخابات مختلف طرفدار هر حزب و جناحی که هستید افراد خوب، کارآمد و پاک دستی که مردمی هستند و دغدغه دین و انقلاب را دارند انتخاب کنید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: دشمن به‌واسطه اشتباهات ما با بوق کرنا می‌گوید اسلام ، جمهوریت و ولی‌فقیه ناکارآمد است؛ در صورتی که حاصل خون شهدا از دست نرفته و انقلاب اسلامی به لطف خدا مانند خورشید در جهان می‌درخشد اما در داخل ما درگیر 2 موضع فشار خارجی و تحریم و خوب رأی ندادن هستیم.

وی افزود: مستکبران جهان در طول تاریخ در کشورها نفوذی داشتند و اکنون آن نفوذی و استحاله شده‌ها هر جا هستند در تمام نقاط کشور فعالیت دارند و وضعیت را به هم می‌زنند و افرادی نیز در دام آن‌ها هستند.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: در کشور و شاید در این شهرستان افرادی هستند که تنها به‌صرف این‌که هوادار فلان شخص و باند بوده‌اند بدون آن‌که تجربه‌ای داشته باشند و یا کار بلد باشند تنها به خاطر آن‌که نوکر فلان شخصیت بودند مسوول می‌شوند در حالی که هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید.

وی با بیان این‌که نباید مسیر انقلاب را گم کنیم، افزود: کشور ما امروز مستقل‌ترین ، اسلامی‌ترین و مردمی‌ترین کشور جهان است که برای این استقلال می‌شود هزاران شهید داد و در سایه و برکت این آزادی برخی افراد با این‌که ممکن است مبانی را قبول نداشته باشند اما رأی می‌آورند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: باید قدر این استقلال را بدانیم و با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و امکانات داخلی و نگاه به درون روی پای خود بایستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری و مردم خواستار این هستند که مسوولان کمتر نگاه به دست غربی‌ها داشته باشند زیرا آنان دوست ما نیستند بلکه دشمن هستند و می‌خواهند سر به تن ما نباشد.

سردار کشکولی رأی دادن بر اساس هیجانات قومی و سیاسی و به دور از عقلانیت و عدم مطالبه‌گری را از دلایل ناهنجاری امروز دانست و خاطرنشان کرد:امربه‌معروف و نهی از منکر جز فروع دین و واجب الهی بوده و مطالبه‌گری از مسوولان نیز پس از به دست گرفتن مسوولیت، یک نوع نهی از منکر است.

وی افزود: مردم باید یقه مسوولان را هرکجا ناکارآمدی و کوتاهی می‌کنند بگیرند و مطالبه‌گر باشند و مطالبه‌گری محترمانه و مشفقانه و به دور از توهین، تهدید و هتاکی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان کم‌رنگ شدن حقوق نجومی و افراد 2 تابعیتی را نتیجه مطالبه‌گری مؤثر دانست و گفت:مردم باید از کسی که انتخاب می‌کنند مطالبه‌گر باشند و البته ما مدیران پاک بسیار داریم و این دزدی‌ها شاید یکی از هزار باشد.

وی افزود: انقلاب و راه شهدا از بین نرفته و مسیر خودش را طی می‌کند و پویایی انقلاب باعث شده ترامپ ، هیات همراه ، صهیونیست‌ها ، وهابیت ، داعش و منافقان صبح تا شب بر علیه نظام نقشه می‌ریزند و این امر بیانگر زنده‌بودن انقلاب است.

وی افزود: هنوز هم جوهر حکومت اسلام ، دین و مذهب تشیع است و ذره‌ای خلل در آن ایجاد نشده و پارتی‌بازی‌ها ، رشوه‌خواری، دروغ و دغل‌ها، ناهنجاری‌های فردی، جمعی ، سیاسی و ... مربوط به اسلام، دین و انقلاب نیست، بلکه مردم باید به بلوغ برسند و فضای مطالبه‌گری و امر به معرف و نهی از منکر در جامعه ترویج پیدا کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: قانون اساسی ما بر اساس دین و قرآن نوشته‌شده، به تأیید امام راحل رسیده و امام آن را به تأیید مردم رسانده تا با رأی دادن مردم در جامعه ساری و جاری شود.

وی افزود: انقلاب ما به تفکیک قوا بر اساس قوانین اسلام در رأس ولایت‌فقیه شجاع ، عادل و آگاه به زمان  دارد و با ماهیت صد درصد دینی، 40 سال حفظ شده و دسترنج شهدا و ایثارگر آن‌که مردم هستند همچنان پا برجاست.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: امام و مردم 40 سال پیش حاکمیت را از حلقوم شاه و بیگانگان انگلیس و آمریکا و مستکبران عالم درآوردند و تحویل مردم دادند و امام حتی نگفت نیم درصد برای من بلکه گفت همه‌اش برای مردم، و به مردم گفت شما به خبرگان در شهرستان‌ها و نمایندگان رأی بدهید تا بیایند قانون اساسی وضع کنند و رهبر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات