بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور رژه خودرویی وسوارکاران بختیاری و قشقایی به مناسبت گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام (ره) به میهن اسلامی شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۰۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاریٰ فرمانده سپاه شهرکرد گفت: بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب و همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده اقشار مردم، رژه خودرویی در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

انصاری در ادامه گفت: با تمام هستی و توان خود از انقلاب دفاع خواهیم کرد و علی رغم همه تحریم ها، انقلاب هر روز مصمم تر از گذشته به مسیر پر فراز خود ادمه می دهد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رژه خودرویی و موتوری یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب که عزت، اقتدار، امنیت و ایستادگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند گرامی داشتند.

انصاری گفت: سوارکاران بختیاری و قشقایی، دوچرخه سواران ، ورزشکاران و تاکسی داران، خودروهای کلاسیک، موتورسواران ناحیه مقاومت بسیج و یگان موتوری تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در این روز مسیر فرودگاه تا مصلای بزرگ امام خمینی(ره) را پیمودند واز مقابل تمثال امام و رهبری در جایگاه مقابل مصلا با حضوراستاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی رِژه رفتند.

ارسال نظرات