در آئین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بسیجیان فارسان عنوان شد:

انقلاب اسلامی به زنان فرصت رشد داد

به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه صنایع دستی و خوراکی با همت بسیجیان پایگاه مطهره شهرستان فارسان برگزار دایر شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۳۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بسیجیان پایگاه مطهره فارسان با کمک و هماهنگی حوزه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) سپاه ناحیه  این شهرستان نمایشگاهی از صنایع دستی و خوراکی های محلی را با حضور مسئولان شهرستان افتتاح کردند.

 خواهر نجفی مسئول برگزاری نمایشگاه در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که به همه نشان دهیم یکی از برکات انقلاب اسلامی این بود که به زن فرصت شکوفایی و بالندگی داد.

وی افزود: صنایع دستی زیبایی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده مبین این امر است که زنان و دختران در جامعه نه تنها محدود نیستند، بلکه اگر بخواهند می توانند در همه زمینه ها رشد کنند و هنر خود را برای مردم و جامعه به نمایش بگذارند.

نجفی گفت: با برپایی این نمایشگاه محصولات صنایع دستی و تولیدات محلی به فروش رسیده و به لحاظ اقتصادی نیز کمکی به خانواده ها می شود.

امام جمعه فارسان نیز که به همراه سایر مسئولان در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشت، گفت: بسیار جای خوشحالی دارد که می بینیم خواهران در بسیج انقدر توانمند هستند و اینگونه فعالیت های هنری زیبایی را خلق می کنند.

وی، افزود: امیدوارم که با کمک به این خواهران بتوانیم جامعه را اینگونه از هنر اسلامی سرشار کنیم. اینها همه از برکات انقلاب است که زنان اینگونه فرصت رشد پیدا کرده اند.

 

ارسال نظرات