همزمان با سالروز ورود تاریخی امام به کشور و آغاز دهه فجر، رژه موتوری ادارات و نیروهای مسلح در شهرستان فارسان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۴۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز ورود تاريخي امام (ره) و آغاز دهه مبارک فجر صدها موتور و خودرو نيروي انتظامي ، بسيج ، سپاه و  ادارات و نهاد ها باحمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوري اسلامي و نصب تصاوير مقام معظم رهبري و امام راحل (ره)،  مسير پنج کيلومتري گلزار شهدا به سمت ميدان امام خميني (ره) را رژه رفتند.

مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: انقلاب اسلامي نعمتي است که خداوند به ملت ايران عطا کرد و امروزه وظيفه همه پاسداري از انقلاب شکوهمند اسلامي است و بايد دستاوردهاي آن را براي رهائي مسلمانان جهان به جهان اسلام صادر کنيم.

جهانبخش يوسفي افزود: براي برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي سالگرد چهلمين دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، ستادها در مرکز شهرستان ها و بخش هاي مختلف شهرستان تشکيل شده است.  امسال برگزاري مراسم و برنامه هاي دهه پرشکوه فجر انقلاب اسلامي متفاوت تر و باشکوه تر از سالهاي قبل در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه نیز در این خصوص گفت: به لطف خدا همکاری بسیار خوب و مناسبی بین ادارات شهرستان وجود دارد و برگزاری اینگونه برنامه ها می تواند علاوه بر اینکه جلوه و نمود خاصی را به شهر میدهد بیان کننده این اتحاد و همکاری باشد. سرهنگ علیرضا عربی در ادامه عنوان کرد: همانگونه که بارها و بارها امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرموده اند یکی از عوامل تداوم و ماندگاری انقلاب و عزت انقلاب وحدت کلمه و اتحاد عمومی است. انشالله که این اتحاد و همبستگی برای مردم و ملت ایران دائمی و همیشگی باشد.

ارسال نظرات