نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن با نام هنر به جنگ انقلاب آمده است/ جان می دهیم، انقلاب نمی دهیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه کنگره فرهنگی هنری سپاه در تبریز اظهارداشت: دشمن چون فهمیده تنها راه ضربه زدن به انقلاب، استفاده از هنر است، با نام هنر به جنگ انقلاب آمده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۰۵۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

دشمن با نام هنر به جنگ انقلاب آمده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی‌صادقی افزود: سالگرد روز طلوع خورشید انقلاب از غرب و ورود ایشان به ایران مبارک همه مردم باشد؛ در سالگرد روزی قرار داریم که امام خمینی (ره) مراحل پایانی انقلابی را رقم زد که حیات دوباره ایران بود.
وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان و آنهایی که وعده می‌دادند انقلاب نمی‌تواند 40 سالگی خود را ببیند، ما نه تنها چهل سالگی‌ انقلاب‌مان را جسن می‌گیریم، بلکه پیشرفت‌ها و ذلت دشمنانش را هم جشن می‌گیریم. در این ۴۰ سال فراز و نشیب داشتیم، اما توقف نداشتیم.
حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به برگزاری کنگره فرهنگی هنری سپاه، خاطرنشان کرد: طبیعت و آفرینش انسان طوری است که هم از هنر اثربخشی می‌پذیرد و هم از آن لذت می‌برد. الان گفتمانی پیروز است که بتواند هنر را به استخدام خود درآورد. هنر سبک زندگی می‌سازد و هر کس هنر را فراگیرتر کند، به همه موفقیت‌ها می‌رسد. هنر اختصاص به یک گروه خاص ندارد و همه اقشار را پوشش می‌دهد و جامعه را به اهدافش می‌رساند. پیام این جلسه ابن است که بگوید «انقلاب اسلامی زنده است و چون زنده است دشمن دارد»

وی اتفاقات رخ داده در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را محکوم کرد و گفت: به نام انقلاب جشن گرفته و ۴۰ سال انقلاب را زیر سوال می‌برید، به خاطر اینکه شخصیت انسانی را احیا کرد؟ می‌خواهید انقلاب ما و افتخارات‌مان را زیر سوال ببرید؟

حجت الاسلام حاج صادقی یادآور شد: بچه‌های انقلاب نمرده‌اند، زنده‌اند و نخواهند گذاشت این حلقه اسکتبار و نفوذی‌اش به جایی برسد. برگزاری این مراسم در تبریز این پیام را به همه مسئولان، هنرمندان و آنهایی که سر سفره انقلاب به جایی رسیدند، این است که «نمی‌دانند استاد انقلاب ما شهدا و امام است».
نحجت الاسلام حاج صادقی بیان کرد: مواظب باشید، دشمن از دریچه هنر می‌خواهد جان انقلاب را بگیرد، نگذارید. اشکتبار جهانی می‌خواهد سبک زندگی غربی را در غالب هنر دیکته کند. دشمن از دریچه هنر انقلاب را تهدید می‌کند، اما ما طبق فرموده مقام معظم رهبری باز هم مقابل آنها می‌ایستیم و دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‎کنیم.
حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی ادامه داد: به کسانی که با انفعال در برابر فرهنگ غرب، هر روز با یک ادبیات خاص می‌خواهند ارزش‌های ما را مخدوش کنند، اخسار می‌کنیم. بدانند جوانان ما آگاه هستند، شهدا زنده هستند و ما هم نخواهیم گذاشت در این میدان به جایی برسد. ما اسکتبار جهانی را به شکست دیگری وادار خواهیم کرد. با قدرت عملی، با اطمینان به نفس، با انسجام و همراهی وارد شوید و بدانید که در این میدان هم جبهه حق پیروز است.
وی تاکید کرد: ای اسکتبار جهانی! مرگت باد. ما سر، دست و جان می‌دهیم اما انقلاب نمی‌دهیم. حاکمیت بر ما خداست. در نظام علی (ع) هم مشکلاتی بود، اما در نظام علوی مردم هزینه‌ عزت را می‌دادند و در نظام غیر علوی، هزینه ذلت را.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به هنرمندان گفت: انقلاب به گردن شما حق دارد و همه خود را مدیون انقلاب می‌دانیم. کسی خودش را طلب‌کار انقلاب نداند. افسران مقابله با جنگ نرم دشمن باشید نه سرباز جنگ نرم دشمن. جامعه هنرمندان، مواظب باشید سرباز دشمن نباشید. دشمن دنبال این است که فشار خود را با تهاجم هنر، جنگ روانی و فشار اقتصادی بر ما وارد کند، اما بزرگ ترین رسالت ما جهاد کبیر است.
حجت‌الاسلام‌ حاجی‌صادقی با بیان اینکه برگزاری کنگره فرهنگی هنری سپاه یک پیام به رهبر انقلاب دارد، عنوان کرد: حضرت آقا، از خطه آذربایجان که مورد علاقه ویژه شماست، این پیام را می‌دهم که ما به معنای واقعی اهل کوفه و مدینه زمان پیامبر نیستیم. ما مردم آذربایجان، با پیروی از رهبر عزیز، بر تمام قدرت در میدان جدیدی که استکبار علیه ما باز کرده نخواهیم گذاشت دشمن به جایی برسد. دشمن نمرده و تحرک دارد، اما مرگ‌تان باد. هر چه از عمر انقلاب بگذرد حضور ما بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی‌صادقی اظهار داشت: سالگرد روز طلوع خورشید انقلاب از غرب و ورود ایشان به ایران مبارک همه مردم باشد؛ در سالگرد روزی قرار داریم که امام خمینی (ره) مراحل پایانی انقلابی را رقم زد که حیات دوباره ایران بود.
وی افزود: به کوری چشم دشمنان و آنهایی که وعده می‌دادند انقلاب نمی‌تواند 40 سالگی خود را ببیند، ما نه تنها چهل سالگی‌ انقلاب‌مان را جشن می‌گیریم، بلکه پیشرفت‌ها و ذلت دشمنانش را هم جشن می‌گیریم. در این ۴۰ سال فراز و نشیب داشتیم، اما توقف نداشتیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری کنگره فرهنگی هنری سپاه، خاطرنشان کرد: طبیعت و آفرینش انسان طوری است که هم از هنر اثربخشی می‌پذیرد و هم از آن لذت می‌برد. الان گفتمانی پیروز است که بتواند هنر را به استخدام خود درآورد. هنر سبک زندگی می‌سازد و هر کس هنر را فراگیرتر کند، به همه موفقیت‌ها می‌رسد. هنر اختصاص به یک گروه خاص ندارد و همه اقشار را پوشش می‌دهد و جامعه را به اهدافش می‌رساند. پیام این جلسه ابن است که بگوید «انقلاب اسلامی زنده است و چون زنده است دشمن دارد»

ارسال نظرات
پر بیننده ها