فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود گفت: بسیجیان به عنوان افسران جنگ نرم باید در عرصه فرهنگ جهادی وارد شوند تا اثرگذاری داشته و دشمن را منکوب نمایند.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۰۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در آیین اختتامیه اردوهای جهادی آتش به اختیاران عرصه فرهنگی که به همت حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) و با حضور جهادگران عرصه فرهنگ و مسئولین بسیج سازندگی و دبیر شورای محلات اسلامی در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل سالگی این نهال تنومند با بیان اینکه تلاش در عرصه فرهنگی دارای اهمیت فراوانی است گفت: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش کرده اند که فرهنگ ما را دچار دگرگونی نمایند و در این عرصه در برخی نقاط موفق هم بوده اند.
وی افزود: امام راحل از ابتدای پیروزی انقلاب بر فرهنگی بودن این انقلاب تاکید داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مقوله تاکیدات فراوانی داشته و دارند و این مهم را بر دوش تک تک آحاد جامعه قرار داده اند که آتش به اختیار کار کنند.
فرمانده سپاه شاهرود با تقدیر از جهاد بسیجیان در عرصه فرهنگی در مناطق محروم گفت: این تلاش و جهاد در نزد خداوند دارای اجر و مزد است و ذخیره ای برای دنیا و آخرت شماست و خوشا بحال شما که عملا در عرصه تحقق فرمایشات رهبر انقلاب آگاهانه قدم بر می‌دارید.
وی با تاکید بر اجرای کارهای فرهنگی اثرگذار و هدفمند و توجه به ترویج معروفات فرهنگی و مبارزه با منکرات فرهنگی عنوان کرد: باید تلاش کنیم اخلاق و معرفت را در جامعه ترویج دهیم و فرهنگ ناب اسلام را که در رفتار و اخلاق و منش است را در خود پرورش و جامعه را بدین سمت هدایت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها