خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: در جشن چهل سالگی انقلاب 70 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در بشرویه آغاز می شود که این طرح ها تا دهه فجر سال آینده به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۱۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در نشست خبری کمیته دفاعی و بسیج مردمی دهه فجر بشرویه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوران پیری یا عقب گرد انقلاب نیست بلکه دوران پختگی و نشاط انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی و متکی به مردم است.

سرهنگ خبازی اظهار کرد: در گذشته ما ملتی گمنام و دنباله رو سیاست های بیگانه بودیم اما این انقلاب اسلامی، شجره طیبه امام مارا به یکی از اثرگذارترین کشورها و ملت های دنیا تبدیل کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: اکنون اثرات و پیامدهای این انقلاب بر همگان روشن شده است و روشنفکران و نخبگان جهان مجذوب ارزش های انقلاب اسلامی هستند.


وی بیان داشت: در همان ابتدای انقلاب نیاز به تشکیل نهادی از جنس مردم برای حفاظت از انقلاب احساس شد به همین بسیج کارخود را آغاز کرد و اکنون نیز بسیج همچنان در تمامی عرصه ها نقش خود را به خوبی در حفاظت و حراست از نظام و انقلاب ایفا کرده است.


سرهنگ خبازی افزود: بسیج وظیفه خود می داند که نگذارد دشمنان خارجی و داخلی آسیبی به این نظام وارد کنند و به برگزاری هرچه باشکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب کمک خواهد کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه با اشاره به برنامه های متعدد بشرویه در دهه مبارک فجر گفت: بسیج نیز طرح های مختلفی را اجرا خواهد کرد و هرروز نیز یک برنامه فرهنگی را با حضور عموم مردم برگزار میکند.


وی گفت: قرار است در جشن چهل سالگی انقلاب 40 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سراسر کشور آغاز شود و تا دهه فجر سال آینده تکمیل و به بهره برداری رسد که سهم بشرویه 70 پروژه خواهد بود.


سرهنگ خبازی همچنین از تمامی مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه بشرویه خواست تا این بار نیز با حضور پرشور خود در مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه،مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این نظام و انقلاب بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها