فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛

دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

فرمانده سپاه شهرستان فردیس بابیان اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ، گفت : با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبرین عالم، پس از گذشت ۴۰ سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجاست.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۱۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علیزاده همزمان با آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج از برگزاری جشن انقلاب با عنوان «فجر فاطمی» در شهرستان خبر داد و گفت: صدها عنوان برنامه دهه فجر با محوریت فجرفاطمی در شهرستان فردیس برگزار می‌شود.

 دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

وی در ادامه افزود: ایام الله دهه مبارک فجر، رشادت ملتی را به یاد می آورد که جانانه در راه رسیدن به شعار اصیل انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و در این راه همواره پیرو رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بودند.

وی اظهار داشت : دوازدهمین روز بهمن هر سال ، شوق‌ انگیزترین صفحه کتاب انقلاب ، یعنی روز ورود زعیـم آگاه ، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد ، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) بابیان اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ، گفت : با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی های مستکبرین عالم، پس از گذشت ۴۰ سال، همچنان با قدرت و صلابت پابرجاست.

دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

وی گفت : در طول ۴۰سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران مقاطع حساسی همچون جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و جنگ نرم را با موفقیت پشت سر گذاشته و در سایه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی برای این کشور رقم خورده است.

سرهنگ پاسدار علیزاده با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای اندیشیدن درباره اتحاد و یکپارچگی است اظهار داشت :  دهه فجر نمایش عظمت ملتی است که تاریخ را به تسلیم وا داشته اند و به همه دنیا فهماندند که می‌توان با اتکای به الله بدون در نظر گرفتن قدرت‌های شیطانی و استکباری پیروز شد و می‌توان بدون یاری خناسان عالم راه پیشرفت و سعادت را طی نمود.

 

 

خبرنگار:رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها