در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر مسابقات فوتسال کارکنان سپاه شهرستانهای سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان خاش برگزار و تیم سپاه سلمان به قهرمانی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۲۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، درراستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر مسابقات فوتسال کارکنان سپاه شهرستان‌های سیستان و بلوچستان به میزبانی شهرستان خاش برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری، معاون تربیت بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در مسابقات فوتسال کارکنان سپاه شهرستان‌های استان به میزبانی سپاه خاش ۱۱ تیم و افزون بر ۱۰۰ ورزشکار و کادر فنی حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های تیپ زابل، زهک، زاهدان، ستاد سپاه سلمان، خاش، سراوان، چابهار، فنوج، دلگان، ایرانشهر، نیکشهر و فنوج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سرهنگ حیدری اظهار داشت: این مسابقات از روز گذشته در سرسرای مجموعه ورزشی شهدای گمنام خاش با میزبانی سپاه این شهرستان به مدت سه روز به انجام رسید.

معاون تربیت بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با قدردانی از میزبانی خاش و کمک به برگزاری منظم مسابقات فوتسال کارکنان سپاه شهر‌های استان، هدف مهم از برگزاری این مسابقات را گرامی داشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با نشاط کردن کارکنان سپاه و ترویج ورزش در مجموعه‌های سپاه عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه شهرستان خاش هم گفت: این مسابقات با برنامه ریزی دقیق همکاران ما در سپاه و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان با کیفیت مطلوب برگزار شد.
ارسال نظرات