فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه پیروزی و حرکت عظیم مردم در آغاز انقلاب اسلامی ایران پدیده ای عظیم و بی نظیر بود،گفت:انقلاب اسلامی در بستر سنت الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسانها را به معرض نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۴۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزاش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مصطفی ترابی در آستانه چهلمین  سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج با اشاره به اینکه پیروزی و حرکت عظیم مردم در آغاز انقلاب اسلامی ایران پدیده ای عظیم و بی نظیر بود،گفت:انقلاب اسلامی در بستر سنت الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسانها را به معرض نمایش گذاشت.

پیروزی و حرکت عظیم مردم در آغاز انقلاب اسلامی ایران پدیده ای عظیم و بی نظیر بود

وی عنوان کرد: امسال دهه فجر تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد چرا که امسال وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم چیزی که دشمنان نمی‌خواستند که انقلاب اسلامی تا این حد رشد کند و تمام تلاششان این بود که این اتفاق نیفتند اما موفق  نشدند.

وی افزود: مسئله استکبارستیزی، قیام برای خدا، استقلال و خدمت به مردم ریشه در قرآن و سنت دارند همچنین وحدت، یکپارچگی و اتحاد، زیر بار سلطه و ظلم نرفتن، استقلال داشتن و این که کفار بر مؤمنین سلطه‌ای نداشته باشند از مهم‌ترین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) بود.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد با اشاره به اینکه  دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است افزود : تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: به همت مساجد و با حمایت و پشتیبانی بسیج، تا کنون یازده صندوق قرض الحسنه اقتصاد مقاومتی و مردم یاری با محوریت مساجد شهرستان تشکیل شده است.

سرگرد پاسدار ترابی هدف از تشکیل این صندوق ها را ،تشکیل نهادهای مردم یار و مردم دار در راستای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی ،معیشتی و اشتغال زدایی ،کمک به گسترش عدالت اجتماعی و رفع فقر و محرومیت،تقویت پیوندهای فکری و عاطفی در جامعه و تبدیل شدن مسجد به کانون ارائه خدمات اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود :تمام فرایند اجرای این صندوق ها، مسجد محور و با شیوه های کاملا اسلامی می باشد.ایشان افزود: برای وام گرفتن و دریافت خدمات از این صندوق ها ،به جز عضویت در صندوق ها چیز دیگری لازم نیست.

وی تصریح کرد : انشالله تا پایان امسال تعداد صندوقها به شانزده صندوق خواهد رسید و در سال آینده نیز صندوق های بیشتری تشکیل و راه اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد خاطرنشان کرد: ملت ایران به گذشته خودشان افتخار می‌کنند و به آینده امیدوار هستند چرا که مردم ایران برای این انقلاب سنگ تمام گذاشتند و امسال نیز در 22 بهمن سنگ تمام خواهند گذاشت.

ارسال نظرات