رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر قریب به ۲ هزار برنامه در سطح شهرستان شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پور در یادواره ۶۲ شهید شهرک البرز شاهرود در مسجد الهادی این شهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: امروز ۲۱۹ هزار شهید افتخار ما و وارثان انقلاب و هر کدام یک جهانی هستند که ما مدیون این‌ها هستیم که امسال دهان ترامپ خورد شد به برکت شهدا و رشته‌های آنان پنبه شد.
وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: ۱۴ کارگروه شکل گرفت به ریاست امام جمعه شهرستان و حدود ۲۹ جلسه در ستاد و کارگروه‌ها برگزار کردند و برنامه‌های خوبی در شهرستان اجرا شده و می‌شود.
حسین پور با بیان اینکه کارگروه‌ها برنامه‌های خود را ارائه کرده اند گفت: ۱۵۵۱ برنامه ثبت شده و بصورت کتابچه و ادارات نهاد‌ها ۲۲۵ برنامه و مساجد و محلات ۵۶ برنامه و ۱۱۰ برنامه در شهر‌های تابعه است که در مجموع قریب به ۲ هزار برنامه می‌باشد.
وی این برنامه‌ها را نشان حضور مردم در صحنه بعد از چهل سال عنوان کرد و گفت: روز ۲۲ بهمن باشکوه خواهیم دید به فرمود: ه رهبر انقلاب که برنامه‌های متنوعی نیز در شهرستان دیده شده است و نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در شهربازی شاهرود ایجاد شده است که دستاورد‌های نظام به نمایش درآمده است که صبح و عصر برای بازدید عموم دایر است.
حسین پور با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن ساعت ۹:۳۳ در محضر شهدا همه حاضر شدیم بیان کرد: رژه موتوری و دیدار با امام جمعه و افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب و برپایی میز خدمت در نمازجمعه و سرود ۳۰۰ نفری دانش آموزی در نمازجمعه در ۱۲ بهمن شاهرود اجرا شد.
وی با اشاره به برگزاری گردهمایی ۴۰ مبارز انقلابی شاهرود افزود: شهرستان ما خانه انقلاب و شهیدان است و بعد از اصفهان شاهرود از نظر شهدا بر حسب جمعیت دوم هست و سهم زیادی در انقلاب و دوران دفاع مقدس دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه نسل امروز در صحنه هست و امسال برنامه‌ها را هدایت می‌کنند و باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها