یکی از مولفه های وحدت اسلامی فرهنگ مشترک شهادت است

فرمانده سپاه عسلویه گفت: یکی از مولفه های وحدت اسلامی فرهنگ مشترک شهادت است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص)شهرستان عسلویه در ۱۲ بهمن ماه با حضور در مراسم غبار روبی گلزار مطهر شهدا اهل سنت سهمو جنوبی ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر بیان نمود:دهه فجرموسم بزرگداشت چهل سال بالندگی و توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی است که امروز به برکت خون شهدا و جانفشانی مجاهدین فی سبیل الله تحت زعامت، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای و به کور چشم معاندین داخلی و خارجی چهل سالگی انقلاب را جشن میگیریم و با حضور در این مکان مقدس با شهدا و امام شهدا در پیروی راه آنان و دفاع از دستاورد‌های انقلاب تجدید پیمان نموده ومیثاق نامه انقلاب را مرور میکنیم.


حسن زاده در ادامه بیان نمود: شهدای اهل سنت طلایه داران وحدتند، یکی از مولفه‌های وحدت اسلامی فرهنگ مشترک شهادت در راه آرمان‌های انقلابی است.

وی در این مراسم اظهار کرد: اقتدار و عزت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا به دست آمده و امید است این شهیدان الگویی برای همه جوانان بخصوص این شهرستان شوند.

حسن زاده بیان کرد: امروز همه کسانی که خدمت می‌کنند به برکت ایثارگری شهیدان است و شهدا بزرگترین اسطوره‌های گذشت، سربلندی و عزت ایران اسلامی هستند.

در پایان این مراسم مسئولین و بسیجیان با ادای احترام به روح پر فتوح شهدا با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کرده و با نثار فاتحه و اهدای تاج گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظرات