خبرهای داغ:

برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه رامشیربه مناسبت دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه رامشیرصبح امروز در نشست خبری با شهرستان رامشیر از برگزاری بیش از 60 برنامه در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۲۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱

به گزارش شبکه خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر؛، سرگردپاسدارکیوان منصوری ، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه رامشیربرگزار شد، انقلاب اسلامی را معجزه الهی برای ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: نه تنها به وجود آمدن انقلاب یک معجزه الهی است که حفظ و استمرار آن نیز خود نوع دیگری از معجزه و حتی بزرگتر از معجزه اول محسوب می شود.

وی به اهداف انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم ستم شاهی ، ایجاد حکومت مبتنی بر رای مردم و اجرای عدالت اجتماعی از جمله اهداف مهم انقلاب می باشد.

سرگردمنصوری در ادامه به مهمترین برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه محترم، برگزاری مسابقات ورزشی ، غبار روبی مزار شهدا، نشست روشنگری و برگزاری جشن انقلاب از جمله برنامه های مهم ما در این دهه می باشد.

وی همچنین برگزاری نشست های بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب، نشست گفتمان انقلاب ، برگزاری اردوهای جهادی ، دیدار با و خانواده شهدا را از دیگر برنامه های شاخص سپاه ناحیه رامشیردر این دهه برشمرد.

سرگردمنصوری همچنین گفت: تمامی این برنامه ها در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج در طول ایام دهه فجر برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها