خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: همزمان با آغاز یوم الله گرامیداشت دهه فجر پروژه مرمت و بازسازی مسجد اعظم دهستان دهملاء بزرگ از توابع شهرستان هندیجان با همکاری گروه جهادی بسیج سازندگی ناحیه سپاه در حال پیگیری است که هزینه آن بالغ بر ۲۰میلیون تومان هست که در پایان ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .
کد خبر: ۹۱۰۶۲۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۳

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با پیگیری بسیج سازندگی ناحیه سپاه پروژه های خوبی از جمله احداث خانه های محرومین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام راحل در روستاهاو بازسازی مسجد اعظم در دهستان دهملاء بزرگ هندیجان و دیگر برنامه های محرومیت زدایی با موفقیت بخشی به پایان رسیده و بخشی دیگر در حال پیگیری هستند .

وی افزود : در ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی در قالب طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی شهری و روستایی در دست اقدام هستند که با یاری خداوند و همکاری گروههای جهادی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی بابیان سرکشی از دیگر پروژه ها در سطح روستاهای هندیجان گفت: برای آگاهی از روند کار فیزیکی پروژه ها ، از پیشرفت کار احداث و بازسازی فیزیکی منازل محرومین و مساجد و حسینیه های روستایی سرکشی شد که دراین باره برای افراد بی بضاعت خدمات دهی مناسبی در دست اقدام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها