یکی از هادیان سیاسی سپاه میانه در جمع خواهران بسیجی روستای صومه کبودین ترک با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون رشادت ها و از خود گذشتگی ها، ایثار و خون هزاران نفر از مردم مؤمن و ولایی دانست و گفت: این انقلاب ثمره ای از اتحاد و ایمان مردم حول محور ولایت و رهبری بود.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۴۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صمد طالبی با تشریح علل سقوط رژیم شاهنشاهی، آلودگی به انواع فساد و ابتذال دربار پهلوی، تاراج اموال کشور توسط حاکمان پهلوی و مبارزه با اعتقادات و باورهای مردم توسط این رژیم را از مهم ترین علل قیام مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بوده و به دنبال منافع عمومی مردم است.

   وی افزود: دشمن با انواع ترفندها، برنامه های منسجم و ابزارهای متنوع درصدد است تا مردم را به رهبری و نظام بدبین کرده و انقلاب اسلامی را انقلابی ناکارآمد جلوه دهد و در این راه از انواع تحریم ها و تشدید مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور، نفوذ فرهنگی و رواج بی بند و باری فرهنگی، نفوذ سیاسی و ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در بین مسئولین و مردم برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بهره می گیرد.

   طالبی بر لزوم بصیرت افزایی و ولایت مداری تاکید و اظهار کرد: برای مقابله با دشمن و اهدافش همواره باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم تا از سقوط در دام های دشمن در امان باشیم.

   همایش بصیرت افزایی و روشنگری با شرکت ده ها نفر از خواهران بسیجی حوزه کوثر ترک و با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه مقاومت بسیج ام البنین روستای صومعه کبودین برگزار شد.

ارسال نظرات