خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ایمان عملی، مدیریت صحیح اسلامی و اتحاد واقعی سه عامل اصلی پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۵۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در یادواره شهدای روستای سرطاق بندرگز با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: توده های مردم ایران در مقابل 37 کشور به سرپرستی رژیم خونخوار حزب بعث ایستادند، شخصیت هایی چون شهدای عزیز رفتند و چه زیبا تکلیف خود را انجام دادند و نتیجه آن بازدارندگی است که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: عدم حمله کشورهایی چون آمریکا به ایران بدان معنا نیست که نمی خواهند، مفهومش این است که نمی توانند، قدرت بازدارنده امروز ایران به برکت خون شهداست.

سردار معروفی ادامه داد: توده های ملت ایران در آن شرایط سخت و حتی امروز در حراست از حریم و حرم آل الله سربلند شدند، استان گلستان هم افتخار دارد صدها رزمنده در این راه داشته و 18 شهید تقدیم کرده است، شهدای ما از همه چیزشان گذشتند تا بتوانند با خدای خود معامله کنند و به حقیقت شناسنامه کشور ما هستند.

سه عامل اصلی پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس

فرمانده سپاه نینوا 3 مولفه را عامل موفقیت انقلاب اسلامی و وجه تمایز آن با سایر انقلاب ها بیان نمود و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن کریم است، انقلاب اسلامی که جمهوری اسلامی بخشی از آن است مردم سالاری دینی است و بر اساس معیارهای الهی ترسیم شده است.

وی مولفه اول را ایمان عملی به ذات اقدس الهی، توکل و توسل عنوان کرد، گفت: باور دستورات نورانی اسلام و عمل به آن به عنوان راه روشن بشریت و اینکه باید در مسیر حق صادقانه حرکت کرد.

سردار معروفی با نابرابر خواندن جنگ تحمیلی گفت: ملت عظیم شان ایران با دید اعتقادی وارد جنگ شدن و همین امر باعث شد جنگ شکننده برای مردم دفاع مقدس شود، این 8 سال را دفاع مقدس می دانستند زیرا تمام فعل و انفعالات آن برگرفته از کربلا و عاشورا بود، فرهنگ دفاع مقدس در شکل و محتوا فرهنگ حسینی و عاشورایی بود، نام لشکرها و گردان ها کربلا و عاشورا بود، رمز عملیات ها، سربندها و...، غیر از عاشورا در کدام جنگ مقاومتی سراغ دارید انسانها برای دادن جان از یکدیگر سبقت بگیرند.

این قدرت دین بود که با مدیریت امام (ره) جنگ را دانشگاه کرد و جوانان ما در آن مدیریت شدند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان مولفه دوم را وحدت واقعی بود عنوان کرد و افزود: همبستگی و اجتماع واقعی برای خدا تحت امر حجت و امام که نعمت سرازیر می شود و امنیت می آورد، در انقلاب و دفاع مقدس یک دین و یک اقلیت وجود نداشت، اقلیت ها و مذاهب مختلف شیعه و سنی با هر گرایش سیاسی تحت امر امام (ره) چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس حضور داشتند، کجا بخاطر یک نگاه یا حوزه سیاسی با یکدیگر دعوا کردیم و دشمن در ما نفوذ کرد !؟

وی همچنین مولفه سوم را مدیریت صحیح اسلامی عنوان کرد و تصریح نمود: یعنی امامت و ولایت، چه در دوره 10 ساله امام خمینی (ره) و چه در این 30 سال امام خامنه ای(مد)، فرمان امام حکم الهی بود.

سردار معروفی ادامه داد: ما قبل از انقلاب مسلمان بودیم نماز می خواندیم و روزه می گرفتیم ولی چه کسی برما حاکم بود یهود و صهیونیسم، آمریکا و انگلیس و...

امام احیاگر اسلام ناب، ایستادگی در راه حق و در مقابل دشمن

وی اظهار کرد: اگر امروز می خواهیم از برنامه ریزی های، هجمه و تدابیر دشمن به سلامت عبور کنیم باید فرهنگ دفاع مقدس را در وجود مدیریت کشور احیا کنیم، باید مدیریت انقلابی، جهادی و روح اعتقادی را بر فعل انفعالات کشور حاکم کنیم.

سردار معروفی متذکر شد: آن چیز که در دوران دفاع مقدس به رزمندگان قدرت می داد فرماندهی امام خمینی (ره) بود امروز هم اگر می خواهید به سلامت عبور کنیم نباید دستمان از دست امام عصرمان جدا شود.

وی یادآور شد: پس از برجام آمریکایی ها صراحتا اعلام کردند؛ ما در غرب آسیا، خاورمیانه و ایران با یک ابرقدرت روبرو هستیم، ابر حریفی که با تیزبینی برنامه های ما را دنبال می کند و به موقع آن را به ملت تشریح و تبیین می کند و به زیبایی مردم از او تبعیت می کنند.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان برای ایران و جنگ روانی گفت: امروز دشمن به دنبال عملیات روانی و انشقاق بین مردم و حکومت است، اشتباه نکنید ! اگر قرار باشد کشوری تحریم شود تحریم سیاسی و نظامی می شود. چرا تحریم دارو و...، دعوای امروز استکبار با ایران بر سر ایستادگی و اعتقادات ملت ایران است می گویند باید این ملت را شکست و انشقاق بین مردم و حکومت انداخت، می خواهند تبعیت را از ملت ایران بگیرند.

حال آیا انسجام از آب و نان برای ما مهم تر نیست !

وی در پایان گفت: مطلب مشترک در اکثر وصیت نامه های شهدا این است که ای مردم، کسانی که بعد ما میمانید متحد باشید و اتحادتان حول امام و ولایت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها