فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نسل جوان گفت: اردو‌های راهیان نور، یک حرکت فرهنگی در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۵۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در مراسم بدرقه این دانش آموزان اظهار داشت: به‌منظور آشنایی نسل جوان با حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور در دستور کار قرار گرفت و با برگزاری جلسات هماهنگی با آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی، تمهیدات لازم برای انجام این برنامه انجام شد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به این نظام و نسل جوان، افزود: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را می‌توان به‌عنوان گنجینه‌ای گران‌سنگ از درس‌آموزی ایثار و فداکاری دانست که هرکسی در آنجا قدم بگذارد یقیناً انقلابی در درون او ایجاد خواهد شد.
سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی گفت: در دورانی که جوانان ایران اسلامی با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردو‌های راهیان نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.
وی افزود: اردو‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین در تقویت روحیه جهادی در بین نسل جوان و مقابله بانفوذ فرهنگی دشمن نقش مؤثری دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.
این مقام مسئول در پایان گفت: در این دوره، دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و از برخی مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، طلاییه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.
انتهای پیام/ د 
ارسال نظرات