مصطفی برزگر
در راستای اجرای طرح های اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی ،
عباس عینی ، گفت: در سال 1396 با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه آبدانان و مطرح کردن طرح خود ، مبلغ 5 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت ، و با خرید 2 رأس گاو شیرده ، طرح مورد نظر خود را اجرایی کردم .
کد خبر: ۹۱۰۶۳۰۴
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس عینی ، کارآفرینی بسیجی از شهرستان آبدانان ، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح " پرورش گاو شیرده" در راستای طرح های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی در شهرستان آبدانان اجرا کردم

وی بیان کرد: در سال 1396 با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه آبدانان و مطرح کردن طرح خود ، مبلغ 5 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی دریافت ، و با خرید 2 رأس گاو شیرده ، طرح مورد نظر خود را اجرایی کردم .

عباس عینی ، در ادامه اظهار داشت: اجرایی کردن طرح " پرورش گاو شیرده " یکی از طرح هایی است که اگر به درستی اجرا شود قطعا درآمد خوبی خواهد داشت و علاوه بر درآمد برای چندین نفر هم می توان اشتغالزایی کرد.

وی در پایان گفت: با اجرای این طرح ، و با فروش محصولات دامی نظیر ، ماست ، کره ، روغن حیوانی و ... در شهرستان و ارسال آنها به مرکز استان ، درآمد قابل توجهی ایجاد می کند و به لطف خدا و با کمک بسیج سازندگی سپاه ناحیه آبدانان این طرح به نحو احسنت اجرا شد.

 

 طرح

طرح

طرح

طرح

 

ارسال نظرات