معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت:۹ فیلم جشنواره فجر همزمان با سایر کشور از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ بهمن‌ در سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۰۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

 فرید رحمتی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، ، بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته توسط سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال برای سومین مرتبه جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در استان در تاریخ ۱۲ تا ۱۸ بهمن ‌ماه در سالن اصلی سینما استقلال خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این جشنواره صبح روز شنبه راس ساعت ۱۰ در سینمای استقلال برگزار می‌شود، افزود:در مراسم افتتاحیه هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان حضور خواهند داشت.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: 9 فیلم جشنواره فجر برای اولین بار در این ایام در لرستان و در چهار سانس بعد از ظهر اکران خواهند شد که اسامی این فیلم‌ها به شرح ‌ذیل است؛
آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی
دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا ذهتاب چیان
پالتوی شتری به کارگردانی مهدی علی میرزایی
در خونگاه به کارگردانی سیاوش اسدی
تیغ و ترمه کارگردانی کیومرث پور احمد
قسم به کارگردانی محسن تنابنده
سرخ پوست به کارگردانی نیما جاویدی
خون خدا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی
حمال طلاق به کارگردانی تورج انصاری

رحمتی با بیان اینکه از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ بهمن نیز برای کودکان و نوجوان پنج فیلم لکنت، پاستاریونی، ضربه فنی،آخرین داستان در نوبت صبح اکران می‌شود، تصریح کرد: اکران این فیلم‌ها در سانس جداگانه برای کودکان، گامی بلند برای علاقه‌مند سازی نسل جوان با صنعت سینمایی کشور است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: امسال تئاتر لرستان نیز پنج نماینده در جشنواره تئاتر فجر کشور دارد که احتمال کسب رتبه آن‌ها در این جشنواره بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات